duminică, 2 mai 2010

Inspired by : Cheryl Cole - clip Parachute




Acum cateva saptamani am vazut un clip ce m-a dat peste cap.
Va spun sincer ca nu-mi place melodia. Nu e stilul meu .. dar mi-a atras atentia machiajul tipei.
Este original,iesit din comun ... superb - n-am cuvinte.
Am vrut sa-l reproduc ... doar ca n-aveam pietricele ca si ale ei.
Probabil il voi reface intr-un final ... cine stie :)




machiajul ei



Varianta mea








Detalii:



Am folosit :
TFSI
Gel Liner Giordani - Soft black ( ca baza pe pleoapa mobila )
Nuanta 2 - Oriflame Single Eyeshadow - Mystic
Nuanta 3 - Urban Decay Books of Shadows - Mushroom
Nuanta 4 - Urban Decay Books of Shadows - Perversion
Seventeen - Gel Fix ( peste fard - ajuta la aplicarea pietricelelor )
pietricele rotunde no name
Creion dermatograf - Revlon - Negru
Mascara - L`Oreal Volussime - Negru
Gene False Elise













3 comentarii:

ColourMePretty spunea...

cu un asa machiaj ai asigurat rolul de printesa balului :)) Eu mai am de asteptat pana sa imi permit make-up artist personal,caci de invatat ce faceti voi nu se pune problema. :)) Cu asta te nasti,restul e perfectionare.Cred ca e machiajul meu preferat din tot ce ai facut pana acum,fffff tare ;)

Unknown spunea...

super rau machiajul...foarte curat si greu de realizat parerea mea:)cat ti-a luat sa-l realizezi:D?..felicitarile mele:)..

graphology spunea...

The look with the peals is awesome :-)