miercuri, 6 iulie 2011

Haul : Cool-Cosmetics & E-Cosmetic

Hello ladiez,
Revin pe fuga, din nou, cu un haul - adica cu un post despre ultimele produse cumparate. Vreau sa va povestesc despre 2 site-uri din RO care vand produse originale si la preturi mai mult decat atractive.
Mereu am fost usor reticienta cand venea vorba sa comand online, si in special din RO, si cred ca nu sunt singura in situatia asta. Dar in timp m-am interesat de site-uri si de seriozitatea lor si mi-am facut curaj sa comand. Am fost absolut placut impresionata de serviciile lor, si tocmai de aia vreau ca atunci cand imi voi mai comanda din tara, sa fac posturi de genul ca sa va anunt , in caz ca doriti sa stiti detalii despre un anumit site.

***Nu am fost platita pentru acest post. Produsele sunt cumparate din banii mei, exceptie fardul galben pe care l-am primit cadou de la Cool-Cosmetics,dar nicidecum pentru a face un review sau a spune despre site-ul respectiv ceva. ***
 
Primul site de care vreau sa vorbesc este  COOL-COSMETICS . Imi comand de vreo 2 ani de pe site, si mereu am fost extrem de multumita de servicii. Comanda consta in 2 fonduri de ten, 2 pudre fond de ten, 2 creioane, 2farduri si un iluminator + Andrada a fost o draguta ca deobicei si mi-a trimis si un fard cadou.
- MeMeMe - Hydrating Foundation with moist - nuanta Biscuit 
- Elite - Iluminating Foundation - nuanta Natural 
- N.Y.C - Smooth Mineral Pressed Foundation Powder 
Mi-am cumparat aceste fonduri de ten pentru a le testa. Sunt in cautarea unui fond de ten ieftin si cat de cat bun, si asta tot pentru un proiect pentru blog. :)

- Eyeko Touch Up & Glow Highlighter 




Farduri
- Revlon matte EyeShadow - 001 Vintage Lace
- Mi-am dorit fardul asta de cateva luni. Mi-am imaginat ca e nuanta de highlight perfecta si nu m-am inselat! Este absolut ideal! Il iubesc!
Este un bej natural , mat - nu stiu daca in poza cu swatch-ul se vede, dar e deasupra liniei negre. E foarte pigmentat,nu am adaugat primer sub.







- MeMeMe Beautifully You Eye Shadow - Vintage Plum
- Este un plamaniu minunat cu tenta movulie - albastruie. Nuanta e superba, pacat ca nu am un aparat bun sa-i surprinda frumusetea.

- EyeShadow Elizabeth - Yellow 

- Este cadoul primit impreuna cu comanda. Este un galben foarte frumos cu particule aurii superb! Si este printre cele mai pigmentate nuante de galben folosite de mine pana acum. ( nu am testat nuante de la branduri high-end ). Multumesc pentru cadoas! :)

- Lancome Le Crayon Khol - nuanata Orange 


- Rimmel Stay on Lip Liner Pencil 1000 Kisses - 021 Red Dynamite




Urmatoarea comanda cea de pe E-COSMETIC. A fost prima mea comanda, si vreau sa zic ca au fost mai mult decat prompti! Am depus comanda si in nici 10 minute m-au sunat sa o confirm! In 2 zile deja primisem avizul ca sa ma prezint la posta.
Site-ul are o varietate de produse , de la high-end la produse drugstore la preturi foarte bune!
Eu mi-am comandat cateva produse doar, si asta pentru ca aveam nevoie de ele,urgent.

- Revlon Photoready Foundation - 006 Medium Beige 
- Era un must acest fond de ten. Mi se pare potrivit pentru vara, pentru serile de vara mai exact! Mi s-a terminat sticluta acum 2 luni, de atunci mi-am cumparat diverse fonduri de ten, dar am aflat ca nu pot trai fara Photoready :) Asa ca mi-am comandat inca o sticluta!

- Almay Nearly Naked Touch Pad Liquid Makeup Spf 12 - nuanta Honey 

- Cum spuneam mai sus, am nevoie de un fond de ten bun si ieftin. Are un sistem foarte interesant,si chiar ii voi face un review cat de curand!


- Maybelline Line Stiletto Ultimate Precision Liquid Eyeliner - Blackest Black 
- W 7 Liquid Eyeliner - Black
- Ambele au penita gen stilou, deci nu perie! Iubesc tusul de la W7,este usor glossy si rezista peste 10ore fara primer! Si este exagerat de ieftin :)

- Revlon Matte Lipstick - 004 Pink about it
- Este un corai pe care-l cautam de mult,doar ca in poza de pe site pare un roz mai pal. Dar nu e nici o problema,chiar m-am bucurat de nunata asta :) Si de vreo saptamana o folosesc zi de zi.



SA NU UITATI DE giveaway-ul SIGMA Travel Kit - Black :) CLICK AICI PENTRU A VA INSCRIE !!!


Va pup :) sa aveti o dupa-masa placuta!
Roxie

16 comentarii:

AlexantzA spunea...

Sa le folosesti cu placere, numai bunatati ai luat!:*

wonder Woman spunea...

Foarte multe lucruri dragute ai cumparat. :) Corecteaza, te rog, "reticienta", ca s-a strecurat si un "i" in plus acolo de la tastarea rapida.

A.M. spunea...

sa le folosesti cu placere! sunt curioase despre ce e proiectul :d

Madlen spunea...

si eu comanda intr o vreme saptamanal de la andrada si e o fata f dde treaba.de la e-cosmetic am avut o sg comanda si a ajuns repede:).interesanta postare.te pup.

Lauren spunea...

Sa le folosesti cu placere, e superba nuanta rujului si fardul de la Revlon, Vintage lace :D Te pup!

unika spunea...

galbenul ala, ara foarte tare, cred ca este perfect pentru un machiaj de vara, asa ca poate realizezi unul :D



www.suntunika.blogspot.com

fashion doctor spunea...

frumoase produse,mai astept review-uri.pup

Anda Zelenca spunea...

Si eu ador Photoready!:X:X:X

Chatte's World of Colours spunea...

Vai, Rox, ce de bunataturi pe-acoloo! ♥
Sa le folosesti cu placere! :*

Dedeutza spunea...

Buna, ai putea face niste swatch-uri la fondul de ten elite pe care l-ai luat de pe cool cosmetics? Multumesc:*

Lauren spunea...

Ai un tag de la mine :* :*

Sims 3 bebela spunea...

Mersi..mi-ai fost de ajutor!!

Innocent Demon spunea...

Fardul Revlon a fost luat din magazin sau..?

yanmaneee spunea...

nike air max 270
adidas yeezy
yeezy boost 350 v2
off white shoes
golden goose sneakers
kobe 9
supreme clothing
golden gooses
moncler jackets
golden goose deluxe brand

Anonim spunea...

click this dolabuy.ru Resources replica wallets the original source cheap designer bags replica

Unknown spunea...

m8s05n1j13 r9n78c3c87 l9l02u5s56 r9w80i6s13 a3w44i0o82 w7o89y1t61