miercuri, 19 octombrie 2011

Halloween Series : Sexy Pirate


Hello dragele mele,
Acum cateva zile m-a apucat febra machiajelor de Halloween. Nu stiu daca ma voi costuma, mai mult ca sigur ca nu, dar mi-a facut placere sa realizez cateva machiaje pentru blog, pentru voi, in caz ca veti sarbatori in stilul caracteristic. 
Am ales ca primul machiaj sa fie unul foarte simplu de reprodus, si treptat in urmatoarea saptamana sa ajung la unele putin mai complexe. Am deja inca 2 machiaje in arhiva, pe care urmeaza sa le postez zilele ce urmeaza. 




Va pup si va astept zilele astea cu mai multe surprize, inclusiv machiajele de halloween :)
Roxie

10 comentarii:

Federova spunea...

Ce dragut e! Ma lasi sa incerc sa-l reproduc vreodata?:D

Anonim spunea...

Foarte frumos.
Imi place atat ochiul negru cat si celalat.E de efect.Simplu,dragut dar in acelasi timp colorat si sexy.
Pup si asteptam si celelate machiaje>:D<.

Ionny spunea...

Ce tare e!!! Imi place la nebunie:X:X:X

Anda Zelenca spunea...

Sexy indeed!:X

Kisses!:*

Mademoiselle spunea...

really sexy :* buna ideea :)

cara's beauty toys spunea...

Imi place mult! A iesit chiar foarte bine ochiul negru. Asteptam si celelalte machiaje :-)

Unknown spunea...

Imi place foarte mult. Le astept cu nerabdare si pe restul. Sper sa pot si eu sa fac macar unul. Pupici!:*

socialitedreams spunea...

simply awesome! love the glitter lash strip

beautyroom spunea...

Buna,

Funland UNIREA si BEAUTYROOM.ro te invita sa participi la campionatul de
biliard al blogerilor. Vezi detaliile de inscriere aici:

http://www.beautyroom.ro/articole/timp-liber/funland-campionat-de-biliard-pentru-blogeri_51

De retinut:
- participarea este GRATUITA;
- daca nu te pasioneaza biliardul poti sustine un prieten cu
blogul/site-ul tau
- TOTI participantii primesc PREMII (primele 4 locuri primesc premii
consistente);
- trebuie sa te inscrii pana pe 23 octombrie;
- Va fi DISTRACTIE MAXIMA toata saptamana la Funland, asa ca veniti sa
participati sau sa sustineti prietenii care participa!
- poti participa cu inca 4 prieteni

Premii oferite de Nuxe si Himalaya.

Hai sa ne distram!

PS: Primesti aceasta invitatie sub forma de comentariu pentru ca nu am gasit adresa de email. Ne cerem scuze!

Unknown spunea...

este bestial! felicitări ♥♥♥