luni, 18 octombrie 2010

Castjgatoarele VICHY



Hello ladiez,
E dimineata rau,si din pacate n-am pic de inspiratie pt introduceri pompoase ...asa ca postez scurt si la obiect. :)
Fetele care au participat la concursul VICHY




1.Mona Covalea
2.Pestryta (Alexa)
3.Ade
4.Nico Nicole
5.Borza Georgeta
6.Buturca Silvia
7.Raioasa
8. Guvid
9.Popovici Cristina
10.Lilia
11.Lavinia Luciana
12.Ioana Bodea
13.Alina Matei
14.COstea Alexandra
15.Adyna Shopping
16.Primavarica
17.Kitty K
18.Scrumbi
19.Oana Vasile
20.Nicoleta Borza
21.Maria Porumb
22.Suzana Grigoras
23.Monica B
24.Trigisor
25.Annis
26.Violeta
27.Nicola



CASTIGATOARELE SUNT ...



- Popovici Cristina 
Fondul de ten Vichy pe care l-am testat a fost Aerateint Pure pentru piele uscata. Eu de fapt am tenul mixt, dar deoarece nu am gasit in nici o farmacie pliant cu mostre, m-am gandit sa incerc Aeranteint-ul Pure pentru piele uscata de la verisoara mea.
Impresii
Textura mi s-a parut destul de lichida, se intinde foarte usor si uniformizeaza tenul. Un alt plus este faptul ca parca ofera luminozitate tenului. M-a surprins intr-un mod foarte placut faptul ca dupa ce am dormit doar cateva ore pe noapte (putine de tot), a reusit sa faca minuni si dupa aplicare aratam mult mai fresh. M-a incantat si faptul ca fondul de ten a trecut cu brio testul de rezistenta la transfer (nici ecranul telefonului, nici gulerul camasii, nici servetelul nu s-a umplut de fond de ten). Insa...cum era de asteptat, dupa 4 ore de la aplicare nasul si barbia erau lucioase.
Concluzie
Surprinzator, Aerateint Pure de la Vichy mi-a placut mai mult decat ma asteptam. Din punctul meu de vedere, matifierea si rezistenta la transfer sunt cele mai importante calitati ale unui fond de ten, iar acesta (desi nu e indicat tenului meu) indeplineste cu succes una dintre ele. Prin urmare, mi-ar placea sa am ocazia sa incerc si varianta pentru ten mixt de la Aerateint sau Normaderm-ul.
Nuanta mea e Opal (15).






- Buturca Silvia
Buna Rox,
Citesc blogul tau de ceva timp.Esti talentata si am invatat multe lucruri de la tine
Am 16 ani si ca orice adolescenta am avut probleme cu acneea.
De pe la 13 ani am incercat n metode de a scapa de cosuri dar simteam ca nu mai rezist...
De la Cliniq la Dior, Chanel si am zis...hmmm hai sa incerc si vichy. Daaaaaa....deci vreau sa aduc toate laudele acestei marci daca pot spune asa pentru ca m-a scapat de cosuri..
Foloses de un an si ceva fondul de ten Vichy Normaderm Teint. Este extraordinar. Intr-adevar acopera foarte bine.Are o textura care se uniformizeaza foarte bine la aplicare si nu iti afecteaza tenul negativ deloc. Rezista cam 4 ore (am tenul foarte gras,adica foarte).
Ti-am aplicat o poza cu mine (pe care te-as ruga sa nu o postezi) pentru a vedea puterea de acoperire a fondului de ten.
Mi-as fi dorit sa particip si la concurs dar aparatul meu foto nu face pozele clare...:-s




- Ade

Buna Roxy !M-am hotarat in sfarsit sa particip la concursul tau ... As fi facut asta mai devreme dar vineri am gasit si eu in farmacia Dona brosurica Vichy (dupa indelungi cautari) . Fondul de ten care mi-a placut cel mai mult e Aera Teint Pure - FLUIDE. In drum spre casa am citit brosuca cap-coada si m-am gandit ca atunci cand o sa ajung acasa primul pe care o sa il incerc o sa fie Normaderm Teint pt ca citisem prin brosura ca e pt ten normal-mixt, iar eu il am mixt. Nu mi-a placut deloc pt ca desi promite ca iti rezista pe fata mie mi-a facut pete si am avut impresia ca am o masca pe fata; cu toate ca am incercat sa il intind foarte bine dar nu am reusit ... ceea ce am reusit a fost sa imi se vada diferenta dintre fata mea data cu fdt si gat :-w. Enervat lucru :-l
Al doilea fdt care l-am incercat a fost
Aera Teint Pure. Mi-a placut de cand am deschis mostra. Miroase frumosss si a fost dragoste la prima " atingere" :)) Se intinde foarte bine pe fata si rezista bine. Nu chiar 12 h dar 8 tot rezista. Acopera frumos si la sfarsit mi-a dat senzatia de ten semi-mat, cu putina luminozitate acolo unde trebuie :x
Al treilea fond de ten
Liftactiv Flexilift Teint nu l-am mai incercat pt ca am doar 18 ani si nu am riduri si m-am indragostit de Aera Teint Pure :))

In concluzie
as cumpara Aera Teint, nu as mai cumpara Normateint.Sper sa castig mai bine spus :)) . Te pup, Ade :*





Felicitari!!!

Vreau sa va rog ca in maxim 48ore sa-mi trimiteti datele voastre de contact - numele si adresa ca sa puteti intra in posesia fondurilor de ten :)
Daca nu voi fii nevoita sa aleg alta castigatoare in locul celei care nu mi-a trimis datele.

Va pup,

ROXIE


6 comentarii:

Anonim spunea...

buna roxie,

Tin sa precizez ca Ada sau ADe a mai castigat si pe http://camelcutza.blogspot.com/2010/10/castigatorii-vichy.html

si confirma acest lucru pe http://www.iuliabadita.ro/2010/10/castigatoarele-concursului-vichy/
Nu ar fi corect ca sa aiba si altele o sansa>??
Multumesc:)

adee spunea...

nu sunt aceeasi:)
e singurul blog pe care am castigat puteti verifica cu mailul :)

Anonim spunea...

abia astept sa vad rezultatele la concursul de machiaj:D

Roxie spunea...

@Anonim : Vreau sa te anunt , si pe calea asta sa anunt si celelalte fete ca am verificat fiecare mail in parte, pe google.
90% dintre mailuri au fost publicate si la alte concursuri..
Ti se pare normal sa castige o persoana care a postat acelasi comentariu la 20 de concursuri?
Nu stiu ce sa zic, am vazut si pe alte bloguri ca au fost nemultumiri. Din pacate nu eu sunt cea care trebuie sa multumeasca pe toata lumea, chit ca sincer mi-ar placea.
Va rog .. sa fiti mai intelegatoare.

Micsunica spunea...

buna roxi ce se mai aude de fondurile noastre de ten? le mai castigam sau nu?:)

Anonim spunea...

Comanda numai acum chilotii ta, de pe cel mai sigur site de comenzi de chiloti Online http://www.chilotick.com