luni, 19 aprilie 2010

Haul - O tura de shopping













7 comentarii:

Deea D. spunea...

Fata, tu iar ti-ai cumparat MAC :-)) ?
Rujul e Mith? Tot de pe Okazii ?

Roxie spunea...

:))
Rujul e High Tea
Asta e shopping de prin februarie?! Ceva de genul :)))

Deea D. spunea...

De la aceeasi persoana ai comandat? Ca eu nu am vazut produsele astea la el...

Roxie spunea...

Tot de la Camelia le-am luat :)
Am avut curaj si tupeu ca are recomandari bune.
Multe gagici au cumparat de la ea. Printre care si Lucia,Epurica ...

Deea D. spunea...

Mh, i-am dat mail lui hmdd si nu are decat 2 farduri in stoc... Cam slabut.

Roxie spunea...

Nu stiu cine e hmdd :)
E de pe okazii?
Eu am luat de la grabrielan

Deea D. spunea...

Ah, lol, eu salvasem link-ul dat de Camelcuta :-)).
O sa dau mesaj din nou, poate aici am mai mult noroc :-).