joi, 15 aprilie 2010

Sunshine Award


Hello everybody in za casa mare,
Am primit un premiu - Sunshine Award - de la 3 gagicute dragute.
Multumesc mult, nu m-am asteptat. Sunt exact ca si copilasii aia ce primesc ciocolata :X
Va puuuup *hugs*




  • Am primit de la Deea
Care face machiaje absolut minunate + tutoriale. Deci check her blog.





Care margeleste intr-un mare stil bijuterii hand made absolut superbe.








Gagica are un blog complex, cu review-uri bune, machiaje frumoase, life care, retete homemade si multe altele. Love it.







Regulile de rigoare ...
1. Sa postez premiul
2. Sa spun de la cine l-am primit
3. Sa ofer premiul la cel putin 5 persoane
4. Sa le afişez linkul
5. Sa îi anunţ pe fiecare pe blog
6. Sa fac o listă cu 10 lucruri care îmi plac


Premiul meu merge mai departe la :






Si acum 10 lucruri despre mine ...

1. Tocmai mi-am descoperit un nou hobby : colectionez ochelari de soare.
2. Sunt obsedata de sprancene ... Nu ma pricep la pensat alte persoane,dar pe ale mele le stresez aproape zilnic.
3. Sunt fan negru si culoarea mov
4. Testez de vreo jumatate de an diverse fonduri de ten ... si-mi caut HG-ul.
5. Imi plac la nebunie camasile. Pot aproape zi de zi.
6. Am un nepotel de 5 ani care seamana cu Denis pericol public :))
7. Sunt dependenta de placa de intins parul.
8. Imi place de mor Sex in the city
9. Imi plac parfumurile fresh si cele cu tenta de scortisoara.
10. Mi-e frica de tunete,fulgere,furtuna etc. :))

2 comentarii:

Letiţia Năstase spunea...

Mulţumesc frumos pentru premiu, l-am ochit de când mi l-ai dat, mă tot strofoc şi eu să fac articolul despre premiile astea.

Krystal spunea...

Thanks for visiting my blog! You do beautiful makeup!