marți, 28 septembrie 2010

French Vanilla Look


Hello ladiez,
Am revenit cu un machiaj flashy,simplu dar de efect. :)
Sper sa va placa si voua , ca a fost foarte laudat. A..si de ce nu sa-l incercati si voi :)
N-am prea multe de zis , inspiratia in joaca feste acum, pt ca sunt in mare intarziere.
Ma iertati da?

SA NU UITATI DE CONCURS!!!
Astept creatiile voastre!!!











Am folosit
Fata
Estee Lauder - Double Wear Foundation
Rainbow Priorities Loose Powder
Elf Studio Bronzer - Golden

Ochi
TFSI
Nyx Jumbo - Milk - intins pe pleoapa
Bf-Beauty Single Eyeshadow - Portocaliu MAT - in coltul interior
Bf - Beauty Single Eyeshadow - Albastru Electric MAT - in coltul exterior si in crease
TANF eyeshadow - French Vanilla - in mijloc
Bf-Beauty Single Eyeshadow - Nude si Light Pink blenduit deasupra crestei.
Elf Waterproof Eyeliner Pen - Black -contur pleoapa superioara
Elf Cream Eyeliner - Midnight Black - contur pleoapa inferioara + waterline
Elf Gene false - Natural







Vroiam sa va anunt ca .. premiile de la concurs vor contine si produse ELF ( nu neaparat produsele din poza).



Puteti vizita site-ul Elf aici





Astept pozele voastre pt concurs ( si nu numai ) pe mail : makeupbyroxie@yahoo.com
Click here pt detalii !
Spor la machiat gagici!!!

Kisses,
Roxie

26 de comentarii:

Camelia spunea...

Frumos, Roxi.

Anonim spunea...

eu astept ala victoria secret. nu ma prea omor dupa portocaliu, stii asta, dar tie iti sta bine:D

Adina spunea...

Super! Si ador cat de bine clare iti ies culorile in poze!

Xella spunea...

super combinatia asta de culori...love it:X

Special Koko spunea...

E foarte navy inspired...I like it :D pup:*

Lucia Iacob spunea...

Love it!!!! :x

Roxie spunea...

@Camelia : Multumesc :*

Roxie spunea...

@ Eliana : urmeaza zilele astea :) promit! :*

Roxie spunea...

@Adina : Yey! Ma bucur ca ai observat asta :) am schimbat aparatul.. Si e categoric mai bun ca si celalalt. Nu ma mai chinui cu pozele acum :)

Roxie spunea...

@Xella : Si mie imi place. E mai tipatoare combinatia,nu oricine gusta :) Ma bucur ca-ti place :)

Roxie spunea...

@Koko : Ah,da - asa e :)sa stii ca de la albastru a plecat toata povestea.
Pup:*

Roxie spunea...

@ Lucia : :* muah!

Unknown spunea...

Eeeeeeeh 8->.

unika spunea...

nice nice, imi place, este un look foarte frumos...:)

Anonim spunea...

okay. Astept cuminte ;;)

Anonim spunea...

ce frumos e! eu nu m-as vedea cu o astfel de combinatie dar tie iti sta super!
am si eu o intrebare care ma chinuie de ceva timp :D am vazut ca ai aplicat elf Cream Eyeliner pe waterline. banuiesc ca rezista mai bine decat un creion. este indicat sa-l folosesti si in aceasta zona? pe mine ma enerveaza ca mi se duce f repede creionul daca il folosesc pe waterline. si mai ales daca port lentile, imi lacrimeaza ochii mai tare decat in cazul ochelarilor :(

Anonim spunea...

cream eyeliner e aceasi lucru cu gel eyeliner? ca nu vreau sa incurc borcanele :D

Roxie spunea...

@unika : multumesc frumos :*

Roxie spunea...

@ A.M. : Brandurile mari gen mac, bobbie brown, clinique etc. nu indica folosirea gel-linerului pe waterline. Ca noi nu tinem cont de asta e partea a2a.
Eu l-am testat din curiozitate si mi-a placut. Am vazut ca foarte multe fete de pe youtube folosesc.
Ideea e ca .. daca te stii cu ochii mai sensibili atunci ideal ar fi sa eviti gel liner-ul pe waterline. Un creion retractabil sau un creion Revlon , Urban Decay sau Stila .. sunt ideale pt asa ceva.
Sa stii ca am citit pareri pe diferite forumuri din US, si nu toate fetele sunt multumite de gel-liner pe waterline,la unele se duce la fel de usor ca un creion ..la altele se smudge pe pleoapa inferioara,s.a.m.d.

Eu una eram usor reticienta cu el, abia mi-am facut curaj sa-l pun pe waterline. Si n-am pus decat asta ELF si Stila Smudge Pot.
Nu as avea incredere sa pun chinezaria de pe coastal scents, chit ca e true black..

Roxie spunea...

@ A.M : diferenta dintre ele e minora. La textura se simte. Dar sunt la fel de pigmentate.

Anda Zelenca spunea...

E absolut superrrrb!:X

Anonim spunea...

multumesc mult Roxie pt ajutor!

AlexantzA spunea...

Foarte frumos, arata atat de bine:X

Joice spunea...

E frumos, dar te-am vazut cu machiaje mult mai frumoase :>:>:>

Andreea Crisan spunea...

Superb ! Iti sta foarte bine

Unknown spunea...

foarte misto culorile si realizarea.congrats!
te astept la mine pe blog :*