sâmbătă, 4 septembrie 2010

Dreamy purple

Hello gagici ,
Astazi voi fi extrem de seaca pentru ca habar n-am cum sa prezint machiajul. Singura chestie pe care tin mortis sa o spun e ca l-am purtat aseara si in loc de rujul portocaliu am folosit un ruj nude. Imi pare rau ca n-am facut poze si in varianta aia , dar chiar eram in intrarziere ...deci ma intelegeti.







Pozitionarea fardurilor pe pleoapa :
Am folosit :
Fata :
Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Foundation - 2C1 Pale Almond
Rainbow Priorities Loose Powder
MAC bronzer Style Warriors Collection - Refined Golden

Ochi
TFSI
Nyx Jumbo pencil - Milk ( intins pe toata pleoapa )
1 - Rainbow Priorities Satin Shadow - Emerald
2 -MAKE UP FOR EVER single eyeshadow - no 92 *my love*
Paleta MAC Hello Kitty Collection - Lucky Tom
3 - Stylin`
4 - Creme Royal
Paleta 26 neutrals
5 - matte white
Yves Rocher luminelle eye-liner pinceau - Black
Maybelline Lash Stiletto Mascara - Black
Gene false Ardell

Buze
in poza - Chanel Satin lipstick - no 54
sau
Nyx Round Lipstick - Circe + Nyx Lipgloss - Rig ( clear )




Si ca sa revin cu postarile la zi , m-am gandit ca zilele astea sa execut un machiaj inspired by .. dar nu ma pot decide.
Voi pe cine admirati? :)
Va pup si va astept cu comentarii si request-uri.
Roxie

6 comentarii:

Enescu Sînziana spunea...

poti sa-mi zici nr 5 din ce trusa e..arata foarte bine

Anonim spunea...

iti ador sprancenele:D

AlexantzA spunea...

Buna :) citisem ce ai scris despre mascara, dar culmea - nu vazusem machiajele. acesta e superb:X ma bucur mult ca ti-am descoperit blogul, ai niste machiaje absolut superbe!

Roxie spunea...

@Sinziana : nr 5 e din paleta 28neutrals :)

Roxie spunea...

@ Eliana : Multumesc :P

Roxie spunea...

@AlexantzA : Multumesc frumos :) Ma bucur ca pot face machiaje pe placul vostru :*