marți, 17 mai 2011

Vineri 13 - Un adevarat ghinion - O noua castigatoare!

Hello ladiez,
Avem o NOUA problema ... cum spuneam aseara, asteptam un mail cu adresa si numele complet a fetei care a castigat prin RANDOM.ORG,adica a Iulikai_ct. Pana la ora asta,adica 00.30 n-am primit nici un mail de la ea. Dupa cum spune regula, imi pare rau dar voi fi nevoita sa aleg alt numar - respectiv alta persoana

Random spune ....

Si anume Ank_eliza_01 este noua castigatoare a produselor din poza de mai sus!! Astept mailul tau tot in 24 ore , deci pana maine la ora 00:30.


Pup si imi pare rau, chiar a fost un VINERI 13 cu ghinion ...
Roxie 

5 comentarii:

Unknown spunea...

felicitari Eliza :))))

Anicka Maya spunea...

Felicitari norocoasei!!!

Adelina Eneșca spunea...

Felicitari Ank_eliza!

Mihaela Pojogu spunea...

Un ghinion, un alt noroc :)

iulika_ct spunea...

buna !!!
imi pare tare rau ca nu am vazut postarea ta, am avut o saptamana nebuna la munca, iar acasa am avut probeleme cu netul, asta este.
felicitari anka eliza.
iar pentru mine, poate alta data.
succes si la cat mai mult postari.
o zi frumoasa.