vineri, 3 iunie 2011

Makeup On Others + Informatii importante despre giveaway.

Hello fete ,
Am revenit dupa o perioada destul de lunga, plina cu probleme de toate felurile. Din pacate ar trebui sa scriu pagini intregi ca sa pot pune la curent cu toate chestiutele din viata mea, si nu toate sunt placute,din pacate, si vreau ca blogul meu sa fie o oaza de chestii frumoase. So,voi continua cu ce imi inveseleste intradevar viata, si anume machiajul :)
Am machiat in ultima perioada,prietene care au avut diverse evenimente si anume , nunti,chefuri sau banchete. Va voi arata si aici cateva poze, dar mai multe puteti vedea pe pagina mea de FACEBOOK ( click-able ) unde am inaugurat un nou album - Makeup on others - . Sper sa va placa.


Despre giveaway ...
Am fost atat de dezamagita, foarte dezamagita ... am facut 2 extrageri si nici una dintre cele 2 fete nu m-au contactat ca sa le trimit produsele. Stiu ca n-am fost activa pe blog,si mai stiu ca fiecare are problemele si timpul ei dar n-am inteles de ce ... si imi pare sincer rau,pentru ca am facut totul din drag. In fine, am discutat si pe facebook despre treaba asta , si fetele ziceau sa fac o a3a extragere.Am vorbit si cu persoane apropiate mie, si am decis sa fac altecva.
Acelasi premiu,il voi trimite persoanei care imi va lasa primul comentariu la acest post! Si pe aceasta cale rog sa mi se trimita mail in maxim 48ore cu adresa completa la : makeupbyroxie@yahoo.com
Singura regula e sa ma urmareasca prin GFC, atat!
Sper sa fie ok pentru voi, sper din inima!
Va multumesc mult
Pup,
Roxie


PS. Duminica voi posta un machiaj nou :) de vara! 

12 comentarii:

Irina spunea...

me? :D

Simona Tucu spunea...

Felicitari, Irina, ai fost pe faza :p
Roxie, bine ai revenit, imi pare rau pentru problemele tale, capul sus, dupa ploaie rasare si soarele, stiu ca suna a cliseu, insa asa de intampla de fiecare data, ai sa vezi...
Ai grija de tine, pupici de la Simo!!!

bibilush spunea...

Roxule nu fi suparata pe chestia cu giveaway'ul, a fost doar ghinion sau desincronizare...spune-i cum vrei. Felicitari pt noua rubrica, e super :D Esti o mujer superba si talentata si nu te mai supara pe chestii care nu merita,ca ai destule de rezolvat si in rest. Be happy si pune vinul la rece! :*
Irina, felicitari ca ai fost pe faza! :)

Rox, te pupa Bibi! :*:*

Irina spunea...

Multumesc fetelor! :X

Lauren spunea...

Urmeaza si la mine un giveaway si exact de asta ma tem si eu.. Sau ca n-o sa se inscrie mai nimeni si n-o sa am cui sa dau premiul :))

Anyway, imi place tare mult cum ti-a iesit machiajul din a 5a poza, fata bruneta cu rochia roz :D Nu stiu, imi place cum se vede si ii pune in evidenta frumusetea :)

Te pup & nu mai fi suparata! You know you worth a lot! :*

Mihaela Pojogu spunea...

.. pana la urma ai facut un om fericit :)

Enchanted Ana spunea...

E urat tare ca multe fete se inscriu si apoi nici nu se mai uita...

dedeea spunea...

Imi pare rau ca nu au observat fetele ca au castigat giveaway-ul organizat de tine:(
Urat..
Eu una m-am inscris la giveaway si daca as fi castigat as fi sarit in sus de fericire:))) Mai ales la ce premii ai oferit:d

Alina Barbu spunea...

sunt de acord cu miha.ela:)!
Felicitari irina!:*

Special Koko spunea...

Eu de aia le cer sa-si lase adresa de mail, ca sa pot sa le contactez eu dupa..:-?? pup!

Anda Zelenca spunea...

De acord cu Special K...e cel mai bine asa, desi multora nu le convine. A small price to pay, as zice eu!

Welcome back! Pupici!:*

Anonim spunea...

Quality content is the main to attract the people
to pay a quick visit the site, that's what this web page is providing.

my web blog; creative group