joi, 16 iunie 2011

Pink Lights Makeup Look

Hello ladiez,
Am insistat ca cele 50minute libere de astazi sa le folosesc in acest scop, pentru ca I MISS THE BLOG LIKE HELL!! Am revenit cu un machiaj mai vechi,dar cred ca va va placea :) e de prin martie,si l-am tinut la naftalina pentru ca n-am avut timp,sincer,sa-l postez.
Totusi,exista o problema, nu am scris in agenda ce produse am folosit, ceea ce e super rau pentru ca acum nu stiu sa dau explicatii nici macar la nuantele folosite, so da-ti cu rosii ca merit!
Incerc sa-l recreez luna asta si sa-l imbunatatesc oarecum si sa si notez ce am folosit,si asta pentru ca stiu cateva persoane care iubesc rozul si movul.
Va las cu pozele si revin zilele astea :) cu machiaje absolut noi.







Si niste poze in care am o fata absolut dubioasa :))Nu stiu ce voiam , deci don`t ask!







Va pup si sper sa aveti o dupa-masa placuta!
Roxie




17 comentarii:

Irynuk spunea...

superb:X:X:X

Chocolate spunea...

Frumoasoooooooooooooooo, nu ai venit la cafea.
Cand vii in Tm te duc la o limo cu menta. :X Undeva un se fumeaza. =))

Madlen spunea...

im plac genele tale:X.sunt super

Chatte's World of Colours spunea...

Deci esti absolut SUPERBA! I'm so speachless... ♥

Sara spunea...

you look beautiful :) The eye shade looks gorgeous x

Ela spunea...

Atat ochii cat si buzele sunt machiate in niste nuante superbe!

fashion doctor spunea...

superba! xo

Alina Barbu spunea...

mi place mult machiajul,dar tu esti superba.Esti foarte frumoasa!:)

Alexandra spunea...

Pretty, girl + makeup! ^.^

Pup!

dalyda spunea...

super,te prinde fb culoarea;)

ladys cosmetice spunea...

Interesata de un schimb de link ?

Unknown spunea...

Esti foarte frumoasa! Ai mult talent! :*

Valentina.Bucur spunea...

frumos machiajul si u de asemenea :* te invit pe blogul meu :D sunt mai noua http://valentinabucur.blogspot.com/

socialitedreams spunea...

oh wow, so perfect! love the color in the waterline

Vonnie
http://www.socialitedreams.com/

Anonim spunea...

super machiaj!super par!super buze! frumoasa! ce gene sunt? daca ai vrea sa scrii despe cum iti ingrijesti parul ce produse folosesti:p iti indrepti parul cu placa daca da cum il mentii asa sanatos:p ce vopsea folosesti?te rog sa mi spui pup :*:*:*:*

Anonim spunea...

super machiaj!super par!super buze! frumoasa! ce gene sunt? daca ai vrea sa scrii despe cum iti ingrijesti parul ce produse folosesti:p iti indrepti parul cu placa daca da cum il mentii asa sanatos:p ce vopsea folosesti?te rog sa mi spui pup :*:*:*:*

Anonim spunea...

ce vopsea folosesti? si ce produse pentru par:P buna idee sa faci un review la produse pt par