duminică, 4 decembrie 2011

Fall Favorites : Makeup Products

Hello beautiful ladiez,
Spuneam pe facebook,acum ceva timp (ceva mai mult, totusi ) ca doresc sa fac un post cu produsele folosite toamna asta. Pentru ca nu sunt un as intr-ale pozelor, si nici n-am vreun aparat profi ca sa nu depun efort extrem, am tot amanat postarea. Totusi weekendul asta m-am panicat si totodata mobilizat, pentru ca totul era programat pentru saptamana trecuta, cum oficial erau ultimele zile de toamna.

Incep cu produsele de baza, si apoi cu cele pe care le mai schimb ocazional.

Elf Studio High Definition Powder - Clear

Este cea mai iubita pudra,am fost cu ochii pe ea de cand a aparut pe site-ul din US. Imi place ca nu incarca deloc tenul si nu schimba nuanta fondului de ten.


Estee Lauder Double Wear Foundation - 2C1 Pale Almound
L-am tinut la naftalina mai bine de 6 luni, acum il folosesc din septembrie si in curand voi cumpara a2a sticluta. Este cel mai rezistent fond de ten pe care l-am testat, imaginati-va ca m-am machiat undeva pe la ora 10 dimineata , mi-am facut treaba, am fost si la sport dupa-masa si dupa 2 ore de sala era intact pe fata mea.

Garnier Roll-on Anti Dark-circles - 02
L-am cumparat din curiozitate,nu credeam ca va fi printre preferatele mele. Nu ramane strans intre ridurile fine, si acopera excelent cearcanele.



L`Oreal Blush - Rosewood
Blush-ul acesta mi se pare ca e nuanta perfecta pentru toamna.



Sephora Bronzer Powder - S 60 Bahamas
Este bronzerul pe care-l folosesc la machiajele de zi, de mai bine de 1 an. Aceasta e a2a cutiuta. Nuanta sa e un taupe mai inchis, mat, mai deschis cu 3-4 tonuri decat Too Faced Chocolate Soleil( un alt bronzer preferat )

MAC Mineralize Skinfinish - Gold Spill

E perfect pentru ca iluminator, dar pentru machiajele de seara, pentru ca Gold Spill contine bucati de glitter.


Elf Healthy Glow Bronzing Powder - Lumiance

Pe acesta l-am folosit ca iluminator pentru machiajele de zi. Iubesc produsul asta, si l-am cumparat datorita Andei Zelenca pentru ca citisem postul ei in care il lauda. Mi-am luat 2 dintre cele 4 nuanta disponibile pe ELF .


Revlon Matte Eyeshadow - 001 Vintage Lace

Este nuanta perfecta pentru un fard highlight, eu sunt dependenta de el. Daca sunteti in cautarea unui fard nuanta crem si sa fie si mat, el e the one!


Sleek Dip It Eyeliner - Black
In general sunt fan eyelinere lichide, dar pe cel de la Sleek il iubesc. L-am luat de pe Mya Shop si promit ca atunci cand mi se termina il voi recumpara. Este negru mat, intens si rezista pe pleoape intreaga zi.



Sephora LipAttitude Lipstick - R 17 Intrepid Rose

Putine dintre rujurile mele ajung in stadiul asta, dar si cele care ajung sunt my true love. Nuanta e un roz-movuliu foarte interesant, si nu credeam vreodata sa-mi placa atat de mult. In realitate e putin mai inchisa decat in poza.


Essence Return to Paradise Lip Gloss - 02 Jungle Drum
Primul meu lipgloss de la Essence, si my favorite. In combinatie cu rujul Sephora arata minunat. Nuanta sa e un taupe movuliu foarte sheer cu irizatii aurii,roz si verzi. 


Maybelline The Colossal Mascara - Black 
si 
Astor Big & Beautiful Ultra Volume Mascara - Black
Mereu am cate 2-3 mascara pe care le folosesc in paralel. Toamna asta am abuzat de Astor si Maybelline. Iubesc pensulele care ofera volum!



Avon SuperShock gel liner - Black 
Catrice Long Lasting Eyeliner Pen - 070 Puddle of Mudd 
Astor Eye pencil - Zen White
Urban Decay Glide On Pencil - Bourbon
Cel de la Avon a fost o adevarata surpriza, si il recomand sincer! Pe cel de la Catrice si Urban Decay , le folosesc zi de zi, iar pe cel Astor cand vreau sa-mi iluminez linia apei.


Oja Flormar - 344 
Oja L.A. Colors - Suede
In materie de oje sunt mic copil pe langa alte bloggerite, mereu le-am admirat manichiura. Totusi,toamna asta am schimbat vechiul lac incolor pe ojele taupe. Le iubesc pur si simplu. Tot ce-mi mai trebuie acum e un base coat bun, poate-mi recomandati chiar voi :)


Acestea fiind spuse, imi inchei postul cu produsele pe care le-am folosit cel mai mult toamna asta, si va astept zilele astea cu un nou machiaj si o mica, mica surpriza. ( cea mare o voi anunta saptamana viitoare )
Va pup si sper sa aveti un inceput de saptamana minunat!
Roxie 

15 comentarii:

Coconut spunea...

Imi plac favoritele tale :). Cum e pensula la tusul Sleek, tip carioca sau pensula subtire?
Un base coat de care eu personal sunt foarte multumita este NailTek. Am citit review-uri f. bune si despre Opi, dar nu am incercat. E posibil sa gasesti si la Kallos ceva care sa te multumeasca si sa nu-ti dea gaura in buget, stiu ca au produse bune pt. unghii.

Dee spunea...

Ma faci sa ma intorc la HD, adica sa-mi inving lenea :)

Legat de base coat, pana sa dai bani multi pe Opi incearca asta: http://i1123.photobucket.com/albums/l548/mellania_blog/DSCN6232-1-1-1.jpg

In afara de 7-8 lei n-ai nimic de pierdut. Mie mi-a mers chiar si cand dadusem gelul jos si nu se mai lipea nicio oja pe unghii

Special Koko spunea...

Super lista :X Cam ce grad ce acoperire are Garnier Roll-on ? I need something with high coverage :))

Precious Deedee spunea...

hm...o sa incerc si eu pudra hd de la elf...nu stiu de ce nu am incercat-o pana acum

Unknown spunea...

Eu folosesc EL Double Wear Light in prezent insa ma tenteaza varianta originala,pt rezistenta de care este atat de laudat:) XX

Camy spunea...

si eu tocmai mi-am cumparat pudra HD de la ELF, m-am dat de doua ori cu ea si pot spune ca e perfecta ♥

Roxie spunea...

@Coconut : Pensula tusului Sleek e tip carioca, si e excelenta in comparatie cu altele pe care le-am folosit. Finish-ul e unul mat, daca te intereseaza.

Da, am auzit si eu de Opi, dar mi-ar placea sa incerc ceva mai ieftin. Nu prea mi-am ingrijit unghiile ca la carte,si mereu mi-am facut manichiura singura,si mereu foloseam lac incolor. Deci iti imaginezi ce lame sunt la capitolul asta :)
Imi poti spune de unde iti cumperi tu NailTek? Kallos e deja pe lista :)

Multumesc :*

Roxie spunea...

@Anais : Merita pudra aia sa-ti invingi lenea pt ea :)

O sa-l caut, chiar nu vreau docamdata sa dau prea multi bani pe produse pt unghii. Nu ma prea pricep si pentru oja bej .. nici nu merita,cred eu :P

Multumesc :*

Roxie spunea...

@Koko : Nu are acoperire foarte mare, dar e construibil. Nu ajunge la high coverage,ce-i drept.
Ce folosesti acum? ma refer sa-ti placa cel mai mult...

Pup:* Multumesc

Roxie spunea...

@Precious Deedee : Sa scri pe blog despre :) chiar sunt curioasa daca-ti place sau nu.
:*

Roxie spunea...

@Dora : Da,rezistenta e punctul lui forte. E my HG foundation, de cand am micile probleme cu tenul.
Dupa ce-mi fac peeling-ul sper sa ajung sa folosesc si eu variante de fond de ten mai light :) As fi in al9lea cer.

Roxie spunea...

@Camy : Asa-i ca da un aspect super soft tenului? Si fixeaza excelent?
Ma bucur ca-ti place :)
Pup :*

Innocent Demon spunea...

Buna , fardul revlon cat timp rezista pe pleoapa ?

yanmaneee spunea...

nhl jerseys
jordan 11
cheap jordans
yeezy 500
salvatore ferragamo belt
yeezy 700
golden goose
supreme new york
nike cortez women
adidas stan smith women

tooslason spunea...

visitez ce site Web -site Dolabuy Gucci essayez ici répliques de sacs ysl voir ceci ici sacs répliques hautes