vineri, 16 decembrie 2011

Holiday Series : Colorful Christmas

Hello ladiez,
Pentru ca vreau sa pastrez traditia, am reluat usor,usor machiajele de Sarbatori. Incerc sa nu le fac tematice, si incerc sa le diversific totusi. Stiu ca e plina blogosfera si youtube-ul cu astfel de machiaje, dar fiecare persoana are stilul ei de machiaj, si asta le face mereu interesante.
Machiajul de astazi cred ca este unul de efect, si cred ca fetele indraznete il vor incerca :) chiar daca nu e clasicul machiaj de evenimente.



Face
Revlon Colorstay Foundation - 250 Fresh Beige 
  Elf HD Powder - Clear 
  Sephora Bronzer - S60 Bahamas 
  Flormar Terracota Powder - 23 


Lips
Barry M Lipstick - 146 Dolly Pink


Va adaug si machiajele de Sarbatori de anul trecut : 

Si primul de anul acesta 

Va multumesc mult pentru ca ma urmariti, si chiar daca am perioadele de respiro, sunteti alaturi de mine. Va multumesc si pentru like-urile de pe FACEBOOK , sunteti minunate!!
Va pup si va imbratisez!
A voastra, Roxie

11 comentarii:

Ami spunea...

Roxie, imi pare foarte rau pentru ce s'a intamplat. Iti doresc tot binele din lume si sa fii tare.

Si sper din toata inima sa castigi la concursul de pe Makeupbee, imi vine sa'mi fac 200 de conturi doar sa te ajut.

Te pup!

Anicka Maya spunea...

Superb machiajul:X

Roxie spunea...

Ami, iti multumesc din inima. Incerc sa fiu tare, viata nu se opreste pt mine, si daca as putea face ceva mai mult, as face ACUM, in secunda 2. Asta e viata, eu mi-am pierdut si tatal acum 4 ani, deci suferinta nu mi-e straina. Te pup si sunt si eu alaturi de tine, sper sa-ti fie bine si revii din nou in blogosfera, pentru ca avem nevoie de tine.
Multumesc inca o data :*

Roxie spunea...

@Anicka Maya : Multumesc mult de tot. :*

Unknown spunea...

Doamne, oare cum ai aplicat si blenduit atatea culori,pfff mi se pare atatt de greu.
Esti minunat de talentata Roxie, o sa te ridic in slavi si periez neincetat caci meriti si te apreciez :)

Iulia spunea...

Arata foarte frumos si te defineste!
Te pup!

Alexandra spunea...

Este de-a dreptul inedit machiajul!
Foarte frumos!Imi plac la nebunie nuantele!

Dariaa spunea...

Foarte frumos look-ul !!
As pueta spune chiar AMAZING !!:x

DOPE Beauty spunea...

Arata foarte frumos! Ai incredere, o sa fie bine!:)

Nimphetamin spunea...

Wow, amazing!!!

Unknown spunea...

Fabulos!!!