joi, 22 decembrie 2011

Holiday Series : Ivy Green Makeup






Neata ladiez,
Nu m-am putut abtine sa nu fac un machiaj tematic, cu nuante de verde si auriu.  Stiu ca e plina blogosfera si youtube-ul de ele, chiar si eu mai am 2-3 in genul, dar nici unul folosind produse la indemana oricui.
N-o sa fac introducerea asta prea lunga, pentru ca e destul de tarziu sau sa zic devreme? E defapt 4:20 AM si astazi am din nou o zi destul de grea.



*** vreau sa mentionez ca am si poze full face, dar nu-mi place cum am iesit, asa ca am decis sa nu le postez. Nu va suparati pe mine.


 
Fata 
Elf Flawless Finish Foundation - Sand 
Elf Tone Correcting Concealer - Fair 
Elf Studio HD Powder - Clear 
Elf Bronzer - Warm Tan
Elf Natural Radiance Blush - Glow
Elf Bronzer - Luminance ( ca iluminator ) 
 
 

 
 Ochi
Elf Eyelid Primer 
Elf All Over Color Stick - Toasted
Elf Endless Eyes Pro Mini Eyeshadow Palette
Elf Liquid Liner - Black 
Elf Shimmer Eyeliner Pencil - Grassy Green
Elf Mascara Duo - Regular Black
Elf lashes - Dramatic kit 
* pt sprancene : Elf Studio Eyebrow Kit - Dark 


Elf Lip Pencil Essencial - Natural Blush 
Elf Lipstick Essencial - Flirtatious 

 
 
Si celelalte machiaje dedicate Craciunului : 

Va pup si spor la facut bradul ! 
Roxie

7 comentarii:

Simona Tucu spunea...

Ah, ce frumos, imi place tare mult cum ti-a iesit!
Pupici!

Corina's Makeup Playground spunea...

Foarte foarte dragut! Si de data asta n-o spun doar pentru ca am eu o slabiciune pentru verde:D

Anonim spunea...

this is beautiful, love your brows

@CottonCandyINK.blogspot.com

Alina spunea...

foarte frumos :)

fashion doctor spunea...

superb! sarbatori fericite,pup

Anonim spunea...

mi se par cam subtirele sprincenele tale,de ce nu le lasi sa creasca,sa fie mai groase?:)

Anonim spunea...

Superb machiajul!