marți, 30 noiembrie 2010

1 Decembrie 2010







La multi ani de 1 Decembrie!

So,hello guys
Nu sunt eu o mare patrioata, si am motivele mele, dar am recreat machiajul de anul trecut, pe care il facusem pt un forum,daca bine imi amintesc :)
Asta e unul mai purtabil,zic eu, dar desi sunt fan machiaje dramatice sau colorate , prefer sa n-arat a clown,daca se poate.














Va pup si revin maine cu request-ul Elianei :) 
Roxie

20 de comentarii:

Anonim spunea...

yay, requestul meu!
arata simpatic si asta, dar nu l-as purta.. sau poate de alta ocazie si nu azi:D

Tulpina-Rosie spunea...

Foarte tare. Original si patriot, in acelasi timp...:D

Miuri spunea...

ce frumos din partea ta! :)

Alexandra spunea...

Frumos machiaj! Blenduit indeajuns incat sa se vada culorile dar in acelasi timp sa nu arate "harsh". Lovely! :)

La multi ani, noua! :P :)

:*

Lina-Bulina spunea...

Place place:D foarte frumos:D!!!

Dia spunea...

E chiar dragut si iti sta bine! :)

Roxie spunea...

@Eliana : Nu cred ca exista asa fanatici incat sa iasa in oras machiat in culorile steagului :))) Ma refer la romani :))

Roxie spunea...

@Tulpina : Multumesc :)) Ma asteptam sa arate patriot, dar ...

Roxie spunea...

@Miuri : :P mi-ar placea sa faca si tara pt noi un gest frumos

Roxie spunea...

@Alexandra : Multumesc :P ma bucur ca ai scris detaliile, si ma bucur ca se observa :">

Roxie spunea...

@Alexxa : Multumesc :*

Roxie spunea...

@Dia : multumesc :"> :*

Joice spunea...

Ce imi place cum ai imbinat culorile :D Tre' sa iau notite

rozza spunea...

Esti una din cele mai frumoase fete din blogosfera beauty si totodata una dintre cele mai talentate !
Nu prea comentez eu, dar te citesc mereu si ai niste machiaje senzantionale.
Bafta muulta in continuare :). Te pup.

Roxie spunea...

@Joice : aoleu :* *hugs*

Roxie spunea...

@rozza : Aoleu ma alinti!!
Iti multumesc mult de tot :* Si ca ma urmaresti,bineinteles :) Te pup

Anda Zelenca spunea...

Foarte foarte tare!:D

Just_Me spunea...

The best...sincer poate la anul o sa-l port de 1 decembrie. Anul asta l-am vazut prea tarziu.
Felicitari! :)

Anonim spunea...

bape hoodie
curry 6
golden goose
off white
hermes birkin bag
off white t shirt
golden goose
off white
yeezy
air jordan

Anonim spunea...

off white shoes
kd13
curry 6
kd shoes
kyrie irving shoes
fear of god
supreme
moncler
palm angels hoodie
jordan 4