vineri, 19 noiembrie 2010

Touch of plums Look






Hello ladiez,
Am refacut un machiaj din 2008 - pe vremea aia era copiat dupa un tutorial al Elianei.
Am plecat de la albul respectiv si n-am stiut unde voi ajunge. Dar sunt multumita de rezultatul final,chit ca am asteptari mari din partea mea. :P Sper sa va placa si voua :)














Detalii :



Am folosit :
Fata
Estee Lauder - Double Wear Stay in Place Makeup -
Rainbow Priorities - Loose Powder
MAC - Bronzer - Refined Golden
Artcura - Iluminator

Ochi
Urban Decay Primer Potion
Nyx Jumbo Pencil - Milk
78 Palette



NYX Trio - Aquamarine 







NYX 10 color palette - runway collection - Jazz Night






Sephora Quard - Colorful Eye Shadow Palette - Pour Des Prunes 04



Miss Sporty - Single





Stila Smudge Pot - Black
S-HE - Creion dermatograf - Albastru royal
Clinique - High Impact Mascara - Black
Gene False Ardell

Buze

Urban Decay Lip Pencil - Roach
Clinique Lipstick - no 702



Va astept cu request-uri sau intrebari la makeupbyroxie@yahoo.com :)

Va pup
Roxie




P.S. : In curand un nou giveaway :)


 



 

35 de comentarii:

Joice spunea...

Deci il ador!

Roxie spunea...

:P multumeeesc

A.M. spunea...

vai cum arata! superb!

Sara spunea...

WOW! that's gorgeous. Love the look :)

Miuri spunea...

tie iti sta super cu orice culoare.. nu ma mai joc :))

Camy spunea...

e superb!

Deena spunea...

Superbitate ce esti, ai un tag pe blogul meu:*:*

Anonim spunea...

Esti o frumoasa,iar lookul este minunat!!!!!!

Roxie spunea...

@A.M. : sar-na,multumesc :*

Roxie spunea...

@Sara : thank you Sara :) Kisses

Roxie spunea...

@Miuri : sunt convinsa ca si tie-ti sta bine :) :*muah!

Roxie spunea...

@Camy : Multumesc :*

Roxie spunea...

@Deena : Multumesc mamicuto :* te pup si pe tine si pe micuta ta

Roxie spunea...

@Magical Makeup : Ma alinti :) Multumesc frumos :*

Joice spunea...

Ai un tag de la mine :D

AlexantzA spunea...

absolut superb:X

Anonim spunea...

super dragut:D
pacat ca nu mai fac tutoriale, as face si eu unul ca al tau!

Rotsin spunea...

Superb :X Iar sprancenele...nu mai zic 8->

Unknown spunea...

Mai e nevoie sa iti spun ca il adoor? :X :X :X

DeliasBeautyBlog spunea...

Iti sta ft bine!
Ai niste sprancene superbe! :)

Micsunica spunea...

Hey Roxy:X
Iubesc machiajul tau :X:X:X:X

App. Fondul de ten a ajuns cu bine!!!!Multumesc>:D<

Joice spunea...

Te invit sa participi la un nou joc la mine pi glob :D:D:D

Ela_rose spunea...

Talentata si frumoasa ca intotdeauna!
Off-topic:La cate saptamani iti vopsesti radaciniile si ce vopsea folosesti?
Multumesc anticipat!

Anda Zelenca spunea...

Soooo pretty!:X

Roxie spunea...

@Joice : multumesc de tag-uri :)

Roxie spunea...

@Alexantza : Multumesc :*:)

Roxie spunea...

@Eliana : si ce opreste sa faci? :)

Roxie spunea...

@Rotsin : Multumeesc :) pup :*

Roxie spunea...

@Chatte : :) te pup , multumesc

Roxie spunea...

@SWEET CRAZY LOLLIPOP : imi mananca ceva timp sprancenele ce-i drept
Multumesc :*

Roxie spunea...

@silviuk : Ma bucur ca a ajuns :* :)

Roxie spunea...

@Ela_rose : multumesc , ma aliniti :*

Ma vopsesc la 6-7 saptamani, si ultimele 2 dati am folosit L`oreal Preference no2 Noir :)

Roxie spunea...

Multumesc Anda :*

Anonim spunea...

SUPERB!

Andiana

Anonim spunea...

I love how you point out where you used which shade :)