joi, 11 noiembrie 2010

Pin-up Look with Orange lipstick ( folosind elf cosmetics )




Hello gagici
Astazi m-am gandit ca e binevenita postarea cu machiaj soft sau de zi. Sincer, nu e genul meu , eu fiind fan dramatic, dar nu spun niciodata nu unui machiaj pin-up. Iubesc rujurile rosii,roz aprins, mov inchis si bineinteles oranjurile.
Am folosit in mare parte produse Elf ca sa va fie mai usor, pt ca stiu ca multe dintre voi aveti deja sau daca nu puteti sa le cumparati de pe site-ul lor.
Sper sa va placa. :)







Am folosit
Fata
Vichy Normaderm 
Elf Pudra - Honey
Elf  Studio Bronzer - Golden Bronzer 
Elf Blush - Coy 

Ochi 


TFSI
Nyx Jumbo Pencil - Milk
Elf Quard - Blue Moon
Elf Quard - Butternut









Elf Waterproof Eyeliner Pen - Black
Elf Mascara Duo - Black
Elf Gene False - Natural


Buze
Flormar Lipstick - 502 (thanks Joice ❤ )

31 de comentarii:

Miuri spunea...

se vede foarte fain eyelinerul.. nu prea aveam incredere in asta de la Elf :D

Joice spunea...

OMG, asa machiaje se fac cu ELF?! Iti sta supeeeerb cu pinup :D

P.S. E facut pentru tine rujul ala :)

graphology spunea...

It is a gorgeous look :-)

Roxie spunea...

@Miuri : e super eyelinerul ala :) doar ca durata lui de viata e de vreo luna. Se toceste varful,din pacate. Dar pt 8 lei,e the best :)

Roxie spunea...

@Joice : Da :) sunt frumoase nuantele din quardurile astea si chiar arata bine :)

Sar-na :P ma faci sa rosesc

Roxie spunea...

@graphology : Thanks a lor :)

Special Koko spunea...

M-am indragostit de look-ul asta de cand l-am vazut la avatar :X

si rujul ala..mi-l iau si eu daca nu te superi:)))

pup!:*

Roxie spunea...

@Special K : look-ul asta a avut succes si pe facebook dar nu inteleg de ce :)) oare chiar mi se potriveste?

Cum sa ma supar? E the best rosu-portocaliu ever :) chiar merita.

Alina Rosu spunea...

Deci, DAAAAAAAA :O:O:O
iti sta mega bestial si cu dramatice si cu pin-up-uri si ma faci sa ma gandesc serios sa imi mai iau vreo 2 rujuri flormar, 502 si 503... :X:X

WhisperOfSecret spunea...

Esti superbaaaaaa. Si machiajul si rujul si tot! Fara pupat in dos sau altele. Felicitari pentru ceea ce faci!

unika spunea...

am adoptat si eu un machiaj de genul asta azi, numai ca linia nu am facut-o atat de accentuata si buzele nu rosii :D...dar imi place, recunosc cu toata fiinta mea, ca rujul este demential :)

DeliasBeautyBlog spunea...

Iti sta superb cu tipul asta de make-up.De fapt,chiar am sa-l incerc si eu maine,imi place ft mult.

Unknown spunea...

Ptiu Ptiu ce frumos eee :O

Rotsin spunea...

Foarte frumos look-ul, am ramas placut impresionata de fardurile folosite :)

Gone2RehabBRB spunea...

Extremly well done.
I like how clean and dimensional this is. I'm never able to do looks like these, maybe it's because of my eyeshape.

Anonim spunea...

asta e ala vs pt mine?

Special Koko spunea...

te-am tag-uit!:D:*

Unknown spunea...

Moama deci de cand ma intrebam eu ce fel de machiaj e mai exact... Deci m-am indragostit de el de pe vremea cand l-ai pus prima data la avatar!
Imi place atat de mult cum iti staa! ♥

Ti pup! :*

Unknown spunea...

Si btw, ma faci sa mai dau o spargere prin pusculita! :))

Lill spunea...

As purta machiajul asta la birou 3 zile din 5:)). Trebuie neaparat sa imi cumpar ruj rosu!!!!! Si tu trebuie sa vii cu mine sa ma sfatui care imi sta bine!foarte frumos machiajul!imi place imi place!

Roxie spunea...

@Alina : deci pt 502 garantez eu :) crede-ma e absolut demential!! :)

Roxie spunea...

@Whisper : Multumesc , ma alinti :*:*

Roxie spunea...

@unika : varianta asta de machiaj se poate purta si cu un ruj natural,roz natural , bej natural :) nu e neaparat rosu-portocaliul meu nebun:P

Roxie spunea...

@sweet crazu lollipop : Mi-ar placea sa vad si eu machiajul daca-l reproduci :) sper ca nu cer prea mult :P

Multumesc mult :*

Roxie spunea...

@ Edith : multumeeesc :P :*

Roxie spunea...

@Rotsin : cele mai la indemana farduri pt toata lumea :)

Roxie spunea...

@Gone2RehanBRB : Thanks a lot!! Kisses :)

Roxie spunea...

@ Eliana : Nu e , urmeaza :)

Roxie spunea...

@Koko : sar-na pt tag :) :*

Roxie spunea...

@Chatte : toata lumea m-a intrebat de machiajul de la avatar :) n-am stiut ca prinde atat de bine , mai bine decat dramaticele mele :))

:*:*

Roxie spunea...

@Lill : de cand ne-am propus o tura de shopping :)
cand vrei un ruj rosu sa ma anunti, mergem la cumparaturi ;)