marți, 16 noiembrie 2010

It`s all about mascara - PART III





Hello gagici,
Am revenit cu partea a III -a din It`s all about mascara :)
Mai am o parte , poate chiar inca 2 ... nu le-am numarat sincer. So, sper sa va placa stilul asta de review cu tot cu poze &co.




1. Benefit - Bag Gal Lash Mascara
Imi place aspectul pe care-l da, unul natural si deloc incarcat. Dar pentru ca eu sunt fan machiaje dramatice, nu pot tot timpul sa-o impac cu ele. Peria este huge, veti vedea si-n poze, formula este una light care nu se smudge atat de usor ca si alte produse de genul. Pretul e destul de piperat, si la banii astia eu am decoperit alte mascara, la fel sau poate mai bune.





NO MASCARA 
1 strat


2 straturi

front view














2. Maybelline - Colossal 


O mascara iubita de toata lumea, inclusiv de mine timp de vreo 2 saptamani. Nu stiu ce au produsele Maybelline dar nu e prima data cand observ probleme de genul la mascara lor.
Cum spuneam,timp de 2 saptamani iubeam produsul. Imi oferea alungire,volum si un negru carbon care mie imi place, si da , nu se intindea deloc, nu aduna genele. Eh,parea mascara perfecta. Dar apoi s-a uscat, a inceput sa adune urat genele, s-a intins, nu-mi mai oferea decat un strop de volum, ce mai ... am ramas profund dezamagita.
Cand cineva ma intreaba de Colossal, raspunsul meu e "vrei o mascara doar pt 2 saptamani?" :) Aceeasi problema am avut-o si cu Lash Stiletto, din nefericire. Formula lor nu e cea mai reusita.

1 strat

2 straturi

front view













3. Stila - Fiber Optics Mascara


 Brandul Stila e printre preferatele mele, am un creion dermatograf pe care-l pot compara lejer cu Urban Decay la cat de bun e, dar mascara asta m-a dezamagit. Stiu si am citit review-uri si pareri diferite, persoane carora le place produsul si persoane care-l detesta. Eh, eu sunt intre :) 
Iubesc finish-ul  si culoarea ( al meu e un maro ). In schimb urasc cat de mult poate sa se intinda si cat de repede s-a uscat. 
Ofera volum si alungire, dar faptul ca se smudge intr-un mare fel ma face sa ma gandesc de 2 ori inainte sa o folosesc.

no mascara 



1 strat
2 straturi

front view






4. Clinique - High Impact Mascara


O mascara pe care eu o iubesc, ofera volum si alungire,si un negru superb si culmea - o am de aproximativ 7-8luni si e la fel. Formula persista in proprietati :) Nu s-a uscat deloc, nu se smudge, nu curge., dar aduna genele,asta doar de ceva timp - din pacate,si pusa in mai multe straturi.
Dar pana sa descopar un produs L`oreal absolut minunat, HIGH IMPACT era favorita mea. :) De asta va voi vorbi oricum in urmatorul post. Pretul este de aprox 15$ pe site-uri din US, nu stiu cat e in Sephora Romania. Cert e ca daca mi se termina ,sigur o voi cumpara din nou.

1 strat


2 straturi

front view




Sunt curioasa ati folosit vreo mascara enumerata mai sus? Ce parere aveti despre? :) cu cat mai multe review-uri cu atat mai bine,nu?

Va pup,
Roxie

8 comentarii:

A.M. spunea...

eu am avut norocul sa primesc un rimel Benefit Bad Gal Brown. e ok pt primul strat. alungeste, separa, dar la al 2-lea strat deja se strica. imi lipeste genele. n-ar fi asta o probleme ca poti sa le ajustezi, dar e inca un pas in plus. oricum pt un machiaj natural de zi e ok intr-un strat :)

Anonim spunea...

Collosal folosesc acum.. de vreo luna jumate.. iti zic sincer ca nu am observat problema respectiva desi am avut-o cu o mascara dintr-o colectie mai veche de la ei.. nu mai stiu sa-ti zic cum se cheama.. turbo sau ceva de genul asta..
dar cand imi intorceam genele nu mai aveam problema asta.
eu oricum nu-mi dau decat un singur strat, maybe that's the problem:))

Joice spunea...

Eu am Bad Gal Brown si la fel ca tine, nu pot sa-l folosesc prea des ca e prea natural :)) Dar imi place cat de natural separa genele :)
Deci din toate rimelurile Maybelline incercate, preferatul meu e Colum' Express cu periuta curbata. Bate si Collosal si Falsies. Collossal imi place cum miroase =))
Clinique imi place intr-un singur strat, dar omg ce lipeste genele la al 2-lea :|

Miuri spunea...

Roxie te-am adaugat in blogroll, daca vrei adauga-ma si tu:) mersi

libertat (Ligia) spunea...

Eu ma inteleg bine cu cel de la maybelline, Colossal. L-am intrerupt o perioda ca gasisem la oferta falssies cu un ruj si l-am incercat pe acela. Urmatoarea oferta a inclus collosalul la jumatate de pret si m-am intors la acesta :)). Mie chiar imi place si face o diferenta la genele mele scurte care nu dau o forma a ochiului singure si trebuiesc ajutate de o linie fina de tus:)

Andreea Ioana spunea...

Si eu detin mascara Colossal-Mybelline, de mai bine de 6 luni si sunt extrem de multumita. Nu mi`a placut insa faptul ca era destul de uscata atunci cand am cumparat`o (in comparatie cu altele), dar si`a facut bine treaba. Nu imi incarca genele, nu le lipeste intre ele, le da volum, culoare. Intentionez sa o achiziotionez si a doua oara, sper doar sa nu o gasesc la fel de uscata...

Anonim spunea...

Hello,

Am folosit si eu collosal de la maybelline si nu am fost prea incantata dar false lash effect tot de la maybelline a fost suuper. periuta e curbata , formula nu se usuca prea repede, ai timp sa-ti aranjezi genele cum vrei:) de volum ce sa mai spun, din plin. my favourite

Just_Me spunea...

Eu folosesc Collosal, deja sunt la al doilea produs si sincer nu am avut problema pe care ai avut-o tu. Probabil am nimerit eu o serie mai buna sau tu una mai nereusita. :)