vineri, 5 noiembrie 2010

Dramatic 92


 Hello dear ladiez,
Asa cum am promis am revenit cu un machiaj dramatic , cu mov - my love. E cel mai simplu smokey purple ever,sper sa va placa.
Urmeaza request-urile si bineinteles machiajele de Halloween si machiajele mele soft de zi cu zi.
Siii bineinteles voi anunta castigatoarele la concursul makeup,dar o vanez pe Koko pe messenger ca sa aleaga si ea :)
Vreau sa va spun ca sunteti minuntate, am primit machiaje neasteptat de frumoase, m-au impresionat tare mult.





 Am folosit :
Fata
Vichy - Liftactiv Flexilift Teint - 35 Sand
Rainbow Priorities Loose Powder - No 31 Rose
Mac Bronzing Powder - Refined Golden
Elf Blush

Ochi
TFSI
Nyx Jumbo Eyeshadow - Milk
Urban Decay - Perversion (1)
Urban Decay - Ecstasy (3)
Makeup Forever - 92  (2)
Urban Decay - Midnight Cowboy Rides Again  (5)
Miss Sixty - Single no 20  (4) - care este un alb mat
Elf Pen Liner - Black
Ardell Gene false - 115


Buze
Farmasi 302
Max Factor Silk Gloss - Mellow Pink





PS. Care e nunata voastra preferata de fard? :) Eu sunt inebunita dupa MOV!


Va pup,
Roxie

44 de comentarii:

unika spunea...

e dramatic rau machiajul asta, dar suuuperb...eu recunosc, nu prea indraznesc sa ma machiez astfel, dar cine stie...never say never!!!

Adina spunea...

Super!! Eu ador mov si roz :x:x

Anda Zelenca spunea...

So dark and sexy!:X

Roxie spunea...

@unika : inceputul e mai greu :)
intra-adevar e un machiar extrem de dramatic ...si bineinteles nu poate fi purtat decat la vreun eveniment-seara

Roxie spunea...

@Adina : E bine de stiut, vreau sa fac niste machiaje in nuantele voastre preferate :)

Roxie spunea...

@ Anda : Multumesc :*

Deea's Beauty spunea...

wow! superb Roxie!
I'm speechless!
te pup:*

Adina spunea...

Eu as fi foarte curioasa sa vad look-uri neutre, de zi cu zi, pe care le-ar putea aproape oricine. Bine... sa le personalizezi tu:D. Kiss

Lucia Iacob spunea...

Superbbbbb!!!! Imi place tare mult combinatia asta! Tot mov este si preferatul meu :D
Btw, ai primit si pozele mele ^^?

Joice spunea...

Ti-am zis ... e superrrrrrb!

Camelia spunea...

Superb!

unika spunea...

si eu as vrea machiaje de zi, ceva office...culorile mele preferate sau de fapt acceptate de luni pana vineri sunt cele neutre, sub genericul "machiaje office", iar uneori in weekdn sau pentru ocazii speciale combinatie auriu, verde si orice ce se combina cu aceste 2 culori :D

Roxie spunea...

@Deea : Sar-na multumesc :) te pup

Roxie spunea...

@Adina : Urmatorul post makeup va fi cu machiaj neutru :) de zi cu zi.

Roxie spunea...

@Lucia : Multumesc mult :"> Pup

Da am primit mailul tau. Am ramas masca la machiajele tale. =P~

Roxie spunea...

@Joice : si al tau e =P~

Roxie spunea...

@Camelia : multumesc frumos :*

Roxie spunea...

@Unika : Voi incerca sa postez saptamanal macar 1-2machiaje neutre :) sper sa prinda posturile de genul

Alina Rosu spunea...

OMG!!!deci OMG!!! ajunge? sau trebuie sa fiu mai expolicita?? oricum nu pot, m-ai lasat fara cuvinte.
cu riscul de a parea pitzi, dar fara gene false, eu zic ca merge purtat si ziua.
oricum este absolut minunat :X:X:X

WhisperOfSecret spunea...

wow!decat atat pot zice!

Special Koko spunea...

vai ce te urasc pe 92-u ala.. :)))

si intru acum btw :)) pup:*

Lina-Bulina spunea...

Waw, frumusel rau:X mai ales ca movul e culoarea mea preferata:) Si am o curiozitate: nuanta de fond de ten 35 sand ma asteptam sa fie super inchisa, dar la tine se vede destul de ok...ai mai folosit ceva sa o mai deschizi:-?? ?

Pup:*

Mika spunea...

pur si simplu superb !

Roxie spunea...

@Alina : Da,si eu zic ca fara gene poate fi purtat ziua de fetele indraznete. Plus ca din start poti sa-l reproduci mai light , si atunci aia e :)

:* pup

Roxie spunea...

@Whisper : sar-na :*

Roxie spunea...

@Koko: :)) iubesc 92-ul. E movul ideal...si cred ca e cea mai buna investie la cap fard mov. Clar :))

DIn Bucuresti il am, de la targ :))

Roxie spunea...

@Alexxa : Sand nu e atat de inchis precum nuantele sand de la alte branduri. Sunt si o idee bronzata, si e usor mai deschis decat pielea mea. Opal-ul care mi se pare ca e cea mai deschisa culoare mi se pare extrem de alb.
As putea sa-i fac un swatch - cu poze alea alea,daca te intereseaza :)

Roxie spunea...

@Mika : Multumesc :*

ade spunea...

esti foarte frumoasa 8->

Unknown spunea...

Roxule, lesin!!!! Ce imi faci tu mieee??? :(((((
Vrei sa ma omori, stiiiu eu! :))
Moama deci il ador, tastatura mea e plina de balutze 8-> :)) =)).

Hmm culoarea mea favorita? Paiii de cand m-ai omorat tu ca lumea cu machiajele astea cu mov sti ca a devenit mov :))).

Oricum, mie imi plac nuantele inchise, you know ;).

Te puuuup! :X :*

Izabell spunea...

Meseszép!
www.itsbellatime.blogspot.com

Lina-Bulina spunea...

Da, te rog, m-ar interesa mult un swatch:D

Rotsin spunea...

Absolut superb:X Imi plac muuult genele.
In general folosesc tot felul de culori, dar preferatul meu ramane argintiul, urmat de maro si mov.

Inca o data: superb machiajul :X

Kisses:*

Anonim spunea...

ador machiajul asta, dar iti spun sincer ca nu imi plac buzele. As fi mers cu un nude fara tenta de roz, but that's just me. Sau un Power de la NYX care e ca al tau dar un pic mai inchis.

Preferatele mele sunt mov si verde, dar zilnic fac ceva mai natural.

R.ChamberofBeauty spunea...

Wowwww superb!! Gorgeous look...Like those lashes and you've really done a great job!
Lovely blog honey...try checking out mine.

A.M. spunea...

wow! suuperb!

Anonim spunea...

Non nudes [url=http://my.burnworld.com/_Teri-Hatcher-in-Desperate-housewives/video/1387500/1759.html] nude pics[/url] art naked

Unknown spunea...

foarte frumos!!!!! :x:X:X:
vreau sa iti urmaresc blogul si nu ma lasa google :))) mai incerc later :P

Xella spunea...

wow..am ramas fara cuvinte, superb,bv`o...genele de asemenea sunt spectaculoase.pup:*

Elena spunea...

Totul arata superb.. ochii, genele... movul...
Totul pana la buze. Nu imi place de nici o culaore cum l-ai aplicat :)

Lauren spunea...

Imi place la nebunie!!! <3 vreau sa incerc si eu ceva asemanator, la o petrecere in curand. Sper sa-mi iasa :-S

ps: I'm new around here, imi place blogul tau mult <3 te pup :*

Lill spunea...

Sambata seara te astept la mine sa imi faci machajul asta!!!!!Abia astept!

Unknown spunea...

uite uite : http://laurenscaffe.blogspot.com/2010/11/male-up-softened-dramatic-inspired-by.html

hehe

E minunat,nu stiu daca ti-am zis pe roz
e perfect !

dalyda spunea...

superb:X