vineri, 26 noiembrie 2010

Purple & Gold Soft Cut-Crease






Hello ladiez,
Am revenit cu un cut-crease soft , am vazut ca sunteti interesate mai mult de machiaje soft,decat de cele dramatice. Asa ca voi incerca sa postez alternativ :) sa multumesc ambele tabere.
Se stie ca sunt fan dramatice,dar in timp am inteles ca pe timpul zilei e foarte ok sa nu fiu machiata clovn :) Asta pentru ca nici viitorul job nu-mi va permite treaba asta, iar la scoala e aceeasi poveste.
So,machiajul de astazi e unul random,l-am realizat intr-o noapte, in timp ce vorbeam cu Joice :) Am avut si o poza de inspiratie , dar prefer sa n-o postez pentru ca vreau sa-l refac.






Deci,va pup si revin cu varianta de care sper ca voi fi multumita.
Roxie

5 comentarii:

Anonim spunea...

arata super! Imi place mult si rujul!

Andreea's blog spunea...

superb!

Anda Zelenca spunea...

wow, e preferatul meu de pana acum!:X

Anonim spunea...

mie imi plac absolut toate machiajele tale!esti foarte talentata!!si chiar as vrea sa mai vad dramatic looks!
sprancenele tale are to die for...:X:X:X


Andiana

Unknown spunea...

Desi imi plac mai mult astea dramatice sa stii ca iti sta bine si cu astea soft :D.
Totally love it! :*