marți, 8 februarie 2011

Chocolate Hint

Buna fetele :)
In dupa-masa asta sunt oarecum fara inspiratie, si poate ca voi bate campii in introducerea asta, asa ca mai bine o las mai moale,si scurtez totul.
Totusi vreau sa va anunt ca voi continua cu cateva machiaje de Valentine`s , si abia apoi revin la machiajele adunate in saptamanile trecute, sau probabil le voi face gen quick post-uri, inca nu m-am hotarat.
Anyway ...


















Am folosit : 
Fata
Vichy Normateint - Sand 
Astor Perfect Stay Concealer  - 003
Rimmel Renew & Lift Powder - Natural Beige
Sephora Bronzer - S40 Honolulu
Elf Bronzer - Golden


Ochi 
UDPP
Nyx Jumbo Pencil - Milk






Nuanta 1 - Too Faced Enchanted Glamourland - In the Buff 

Nuanta 2  - Paleta 28 neutrals - cel mai inchis maro 



Nuanta 3 - MAC - Mulch - care este un maro cu irizatii aurii

Nuanta 4 - MAC - Paradisco 

Sephora Liquid Liner - Black 
L`Oreal Million Cills mascara - Black 
ELF dramatic lashes 


Buze 
Mac - High Tea Lipstick



Pentru intrebari , nelamuriri sau cereri imi puteti trimite mail la : makeupbyroxie@yahoo.com
Pup :) 
Roxie

18 comentarii:

Unknown spunea...

arati ca o bombonica delicioasa:X
chiar iti sta bine cu machiaj bazat pe marouri...plus ca tenul tau e de milioane:X

Alexandra spunea...

imi place f mult si iti sta super

Anonim spunea...

imi place foarte mult:D
dar sunt cam biased tinand cont ca asa ma machiez eu in fiecare zi (e aproape identic, pe cuvant)

Alexandra spunea...

Amazing eyes, beautiful makeup, as usual!

xoxo

Roxie spunea...

@Bondarica : Aoleu ma alinti raaau :X Sar-na iti multumesc mult :*:*

Roxie spunea...

@Alexandra.P : Multumesc mult :*:* :)

Roxie spunea...

@My leetle nails : Ma bucur :) Chiar vreau sa vad machiaje de ale tale. Ai putea sa faci LOTD :) O poza - doua nu e mare bataie de cap.
Si eu ma machiez asa, zilnic like, doar ca nu e cut-crease, e simplu smokey.
Pup:*

Roxie spunea...

@Alexandra : Multumesc mult :*:* pup!

A.M. spunea...

foarte dulce ciocolata :D
pozele arata foarte foarte bine. ai schimbat setarile aparatului?
:*

Roxie spunea...

@A.M :Multumesc mult :*:*
Da,am schimbat cate ceva la setari,dar tot ma chinui cu ele :(
Noroc ca vine primavara, si voi putea sa pozez in soare.

Anonim spunea...

n-ai idee de cat timp tot ma chinui sa fac un LOTD :)) nu e vb de bataie de cap ci ca atunci cand ma machiez nu e lumina buna si cand e lumina buna nu mai e proaspat machiajul si nu vreau sa fac poze la asa ceva:)) ah plus ca ala al meu zilnic n-are gene false, evident;))

Iulia spunea...

superb!!!! :x
foarte dragute si genele, as vrea sa ma obinuiesc sa'mi pun si eu gene, dar de multe ori imi e teama sa nu stric ceva, sau ma grabesc, asa k renunt :(
pupici:*

graphology spunea...

It looks amazing :-)

Special Koko spunea...

so preeety :X

Joice spunea...

Love it :)

Chatte's World of Colours spunea...

Chiar ma duce cu gandul la ciocolata. OMG cat de tare poate fi! Looove it! ♥

Iulia spunea...

Imi place tare mult acest makeup. Ti-am spus si pe facebook. :*

Anonim spunea...

e superb