luni, 14 februarie 2011

Valentine`s Day Series : Classic Smokey Grey





Buna seara fete si Happy Valentine`s Day!
Trec repede la poze pentru ca vreau sa vedeti varianta mea de V Day Look. E un machiaj pe care l-as purta cu siguranta in seara asta, si cred ca e se potriveste tuturor. Intr-adevar e usor mai dramatic, dar... de ce nu?
Este un machiaj clasic gri smokey, am folosit 3 nuante - gri , nude si negru toate mate, restul tine doar de  blending. Voi reveni la clasicul smokey cat de curand, intr-un alt post. 
Va urez distractie placuta alaturi de jumatatea voastra :)
Love is in the air!











Si with a twist :) asta daca nu vreti sa fiti clasice.





Va pup ,
Roxie

15 comentarii:

Camelia spunea...

Frumos :)

Chocolate spunea...

Frumoasooooooooo ... >:D<

Chocolate spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Adina spunea...

In sfarsit un look de Valentine's Day care nu se axeaza doar pe roz :)) e superb!! :*

fashion doctor spunea...

suuuuuuuperb!!!esti frumoasa!!!

Roxie spunea...

@Camelia : multumesc :*:*

Roxie spunea...

@Chocooo : multumesc mult :*:*

Roxie spunea...

@Adina : Pai eu nu prea-s fan roz, defapt am impresia ca nici nu-mi sta bine cu roz.Si atunci un smokey e varianta cea mai la indemana , la orice eveniment :)
Pup:*:*

Roxie spunea...

@Modniza : Multumesc mult de tot :*:*

A.M. spunea...

esti tare frumoasa! si iti sta atat de bine :*

Alexandra spunea...

Ce bine-ti sta cu smokey eyes! Love this look! <3

:*

Roxie spunea...

@A.M. : Multumesc:* Pup!

Roxie spunea...

@Alexandra : Da, eu sunt fan smokey,si nu degeaba. Ca e singurul machiaj care ma prinde bine.
Multumesc mult :*:*

Mademoiselle spunea...

buna.frumos modelul.ti se potriveste.vreau sa te intreb ce adeziv ptr gene false folosesti? te pup

Roxie spunea...

@Mademoiselle : Multumesc :)

Folosesc Duo Eyelash Adhezive. Il gasesti pe genefalse.ro - in varianta de 7g sau 14g

Pup :)