luni, 28 februarie 2011

Review&Swatch : E.L.F. The Beauty Encyclopedia - Basic Eye Edition





Hello everyone,
Pentru astazi am pregatit review-ul la o paleta care mie personal imi place mult si anume Elf The Beauty Encyclopedia - Basic Eye Edition. Asa cum am scris pe facebook, m-am mobilizat si m-am tinut de cuvant ca sa postez review-ul. Desi stiti ca nu sunt fan reviewuri si ca prefer de 100 de ori sa postez machiaje,totusi voi prezenta palete,farduri sau alte produse cosmetice pe care le testez,si asta din mai multe motive.  Nu intru acum in detalii ca e prea dimineata ca sa fiu coerenta.

So,paleta se prezinta ca si o carticica care contine 12 farduri pudre : 11 sidefate si 1 mat. Initial par 3 mate,dar din pacate aparatul focalizeaza particulele de shimmer din ele. 2 farduri crema , care pot fi folosite ca baza peste un primer,asta daca sunt ghinioniste ca si mine ca sa se stranga in pliu. Un creion mini negru si o pensula ( din pacate am uitat sa o pozez ) cu 2 capete , un buretel si celalalt capat se vrea un mini blending brush,cred.
Pe coperta din stanga, e prezentat pas cu pas un machiaj clasic,smokey.



* din pacate fardul verde l-am spart din greseala si s-a imprastiat in special peste cele 2 nuante deschise din stanga. Am reusit cu greu sa le curat.
* fardurile cremoase si creionul.






Pro
- fardurile sunt neasteptat de pigmentate in comparatie cu fardurile din gama Essential , quardurile clasice.
- se intind foarte bine
- se blenduiesc usor.
- cred ca folosind fardurile dintr-un rand ,putem realiza un machiaj complet fara sa cautam nuanta potrivita in alta parte, defapt cred ca asta era si ideea lor.
- nuante frumoase


Contra 
- sunt prafoase in special nuantele deschise,si asa se pierde destul de mult produs.
- fardurile cremoase sunt prea sidefate.
- creionul negru nu e suficient de pigmentat.

Dar per total cred ca sunt o investitie buna si chiar mi-ar placea sa le testez si pe celalalte enciclopedii, dar asta intr-un viitor apropiat. Ah, am uitat sa postez coperta din spate :) E la fel de funny ca si celelalte 2 coperti.




Va pup si revin maine cu o postare cu machiaj :)
Sa aveti un 1 martie frumos,si un inceput de primavara minunata!
Roxie

10 comentarii:

Joice spunea...

Happy 1 martie sau ce se ureaza azi :P Acum vreau trusa asta. Desi nu ma pup cu ELF. Dar o vreau. Kill me!

A.M. spunea...

sa ai o zi excelenta si o primavara frumoasa!:*

Alexandra spunea...

Eu sunt o mare fana elf, dar din pacate m-au cam dezamagit aceste beauty books. Multa lume le compara cu paletele Urban Decay, dar nu e nici de departe un adevar... Pacat... Oricum, culorile sunt frumoase, o am si eu pe cea cu culori de seara.

Pup!
_______________
http://beautyshinesfromwithin.blogspot.com

Just_Me spunea...

LE am si eu de ceva vreme si sunt multumita de ele. Da, sunt cam prafoase dar culorile imi plac mult. Creionul mi se pare cam tare, tie nu?

PS: Eu folosesc fardurile crema ca iluminator. Mi se pare foarte ok.:)

Special Koko spunea...

Mie imi aduce aminte de Book of shadows, asa la cum arata si la nuante :-? Par super pigmentate si foarte marfa pentru ceva mai neutral.. Chiar imi place :D

Sa o folosesti cu placere!:*:*:*

Denisa spunea...

eu vreau sa mi'o iau aceea pt machiaj natural!:x

Chocolate spunea...

Te pup!
Sa ai parte de cel mai frumos martisor!

Anda Zelenca spunea...

O am si eu si mi-o place tare mult!:X

O primavara superba iti doresc!:*

ONG Mare Nostrum spunea...

Buna,

Te invit sa urmaresti blogul organizatiei ecologice Mare Nostrum. Noi luptam pentru conservarea si salvarea mediului. Cu cat suntem mai multi, cu atat mai bine.

Te asteptam!

Sense spunea...

Buna!

Si eu vreau sa o iau pe aceasta si pe cea sparkly! Arata foarte bine...