marți, 1 februarie 2011

Tags&Award Time + another everyday makeup :)


Hello everyone :) 
Astazi e tags time , nu am vreo zi dedicata special tag-urilor sau premiilor , in functie de timpul pe care-l am la dispozitie, le onorez.
Sunt axata in special pe machiaje, dupa cum vedeti, pentru ca vreau sa cred ca sunt mai interesante, si asa mai putem invata cate ceva una de la cealalta.


Tag-urile le-am primit de la A.M - o persoana speciala, de care mi-e tare tare drag. Cu ocazia asta puteti sa-i vizitati blogul - care este unul foarte interesant.
Siiiii am primit si de la buna mea prietena Joice , aceleasi tag-uri. :) Pup & multumesc

1.Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina asta?
Deocamdata nu am trait,investit si oferit suficient incat sa mi se scrie biografia.

2. Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui sarcina asta?
Ah,daca totusi as vrea sa mi se scrie o biografie, as incredinta-o unei prietene foarte bune care a terminat Literele,care ma cunoaste de 20 ani  si care sunt convinsa ca ar scri-o exact pe stilul meu.


3.Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o <> a umanităţii?
Biblia cred ca e cea mai potrivita.

4. Cum arată pentru dvs. pauza ideală pentru a citi o carte?
Cred ca o terasa pe malul unei ape langa un fireplace ( imi scapa acum denumirea in ro. - kill me )




5. Dacă aţi avea puterea de a <<şterge>> un personaj de roman care ar fi acesta?
Asta e deja prea mult. Fiecare personaj isi are farmecul lui, nu as avea de ce sa-l/i sterg.


6. Care sunt motivele pentru care aţi şterge acest personaj?


7. Câţi kilometri aţi merge pentru a găsi o carte?
Trebuie sa fiu sincera si sa recunosc ca totusi cartile nu sunt punctele mele forte. Asa ca n-as parcurge prea multi kilometri. 

8. Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?
 - 

9. Care ar fi primele cuvinte pe care i le-aţi adresa?



10. Descrieţi biblioteca visurilor voastre.



* mi-as dori totusi sa fie plina de carti. 


Tag no 2. 
Un ceva : un catel
O melodie : AC/DC - Thunderstruck
Un film pe care vreau să îl văd : The Social Network ( n-am reusit sa-l vad inca ) 
Mă uit la : orice film de animatie
Vreau să mă uit la : un serial nou, si nu stiu pe care sa-l aleg
O formaţie : Depeche Mode
Un citat : If attitude could kill...i could be a weapon of mass destruction :)) 
Îmi doresc : Liniste sufleteasca, sanatate si intelegere , restul le rezolvam noi. 
Un cuvânt care te face să îl pronunţi de nenumărate ori: "OMG"
Dacă ai putea schimba culoarea cerului : As schimba si rautatea in bine , si vremea rece in una calda s.a.m.d.
Ai dori : Fericire, mie si celor din jur.


Dau tag-ul mai departe la toate fetele din blog-roll-ul meu. :P 

Intre timp am primit un blog award , de la Andreea♥ - si-i multumesc mult  :) Are un blog foarte foarte interesant.














 Sa spun 7 lucruri despre mine : 
1. Ador sa fac shopping de cosmetice - de fapt orice fel de shopping , mai putin cel din hypermarket - Imi pierd mintile cand fac shopping de cosmetice,si desi plec de acasa cu 2-3 chestii in cap, mereu ies pe usa magazinului cu o plasuta, ceea ce nu e tocmai ok ...
2. Ador arhitectura cladirilor vechi. Asta e o noua pasiune,ce-i drept.
3. Imi place ciocolata,cel mai mult.
4. Stau prea mult pe facebook.
5. Ador ceasurile, de mana.
6. Nu pot supravietui fara placa de par.
7. Am o colectie destul de mare de stud earrings


Dau mai departe : 
Joice 
Anda 
Koko 
Iulia 
Adyna 
A.M 



Si un everyday makeup - pe care sincer nu vroiam sa-l postez,pentru ca pozele sunt nasoale, nu mai stiu exact ce produse am folosit, nu e tocmai cel mai reusit etc. 













Va pup :) 
Roxie

PS . Am incheiat concursul. Joi vom anunta castigatoarele. Va multumim celor care ati participat :)

10 comentarii:

A.M. spunea...

si tu mi-esti tare draga :* multumesc pentru cuvintele frumoase!

Adina spunea...

Merci!!

Abia astept sa vad look-uri castigatoare :D

poop

Iulia spunea...

nice make-up! pupici:*

Lauren spunea...

Ti-am dat si eu azi blog awardul asta :* :*

Roxie spunea...

@A.M. Te rog n-ai de ce sa-mi multumesti :*
Te pup

Roxie spunea...

@Adina : Cred ca voi posta toate lookurile ca sunt putine si frumoase :)

Roxie spunea...

@Iulia : Multumesc :* pup

Roxie spunea...

@Lauren : Multumesc mult :*:* :)

Andreea♥ spunea...

Cu placere! Multumesc pt cuvintele frumoase spuse despre blog!
Machiajul e foarte dragut!
pupici.

Anda Zelenca spunea...

Merci pt award Roxie!:*