duminică, 13 februarie 2011

Valentine`s Day Series : Pink Traditional






Hello ladiez ,
Trebuia sa postez cel tarziu ieri machiajul asta - pentru ca mai am unul dedicat to Valentine`s Day - dar pe cuvant daca nu m-am odihnit,am dormit, am lenevit - am simtit oboseala ce s-a adunat in sesiunea asta.
Totusi, voi posta maine dupa-masa varianta a2a, care e una mai dramatica ce-i drept , o puteti considera de seara.
Si ca sa nu mai pierd vremea cu introducerea ...










* imi cer scuze ca se vede firul ala de par razlet in poze. Am vrut sa refac machiajul dar din pacate n-am mai avut timp.




Produse folosite : 
Fata 
Revlon Photoready Foundation - Natural Beige
Manhattan concealer 
Sephora Bronzer - S40 Honolulu 
Elf Bronzer - Golden 

Ochi 
UDPP 
Nyx Jumbo Pencil - Milk 
78 palette - Paletele le puteti gasi pe coastalscents.com sau pe cosmeticstyle.ro :) si nu numai.




Astor Automatic Waterproof eyeliner - Silver ( pe linia genelor inferioare - peste am aplicat cel mai inchis maro mat ) 
Sephora Liquid Eyeliner - Black 
Max Factor 2000 Calorie - Black 
Elf dramatic lashes 

Buze 
Clarins Lipstick - No 722 Rose Liliac 
Too Faced Glamour Gloss - Pillow Talk






Va pup & Happy V Day :)
Roxie

22 de comentarii:

Unknown spunea...

Doamneee cat e de frumos :|

Denisa spunea...

foarte foarte draguuut!

Lauren spunea...

Cat imi place cum se vede impecabil asa!! Si trecerea de la roz la portocaliu.. (sau bej, nude etc, seamana a portocaliu :D) love it!! Pacat ca n-as avea unde sa-l port de Valentine's :(

rozza spunea...

Esti o frumoasa ! Si machiajul e adorabil, maine sigur am sa-l incerc ;;).

Iti multumesc si aici pentru mail, esti o draguta :*.

Roxie spunea...

@Dragonfly : Chiar au zis fetele de tine si moz-roz :)) :*

Roxie spunea...

@Denisa : Multumesc :* pup!!

Roxie spunea...

@Lauren : Da da, e un portocaliu deschis ala :) nu se vede bine in poza cu paleta.
Nici eu n-am unde sa-l port din pacate.
Pup & multumesc :*:*

Roxie spunea...

@Rozza : ma bucur sincer ca vrei sa-l incerci :) daca ai chef trimite-mi si mie o poza pe mail :)
N-ai de ce sa-mi multumesti, tinem legatura :*:* pup!

Irynuk spunea...

superbbb:X

graphology spunea...

Wow this is so gorgeous :-)

Unknown spunea...

Mi se pare ca atat de bine te prinde...
Imi place extraordinar de mult iar trecerea lina de la o culoare la alta ma face sa realizez cat de putine stiu sa fac .
QUEEN OF BLENDING !!! :)

A da,mai e si cu roz deci sunt topita la maxim

Iulia spunea...

Iti place foarte mult. Drept dovada ti-am dat like pe FB imediat ce ai uploadat pozele. Pacat ca eu maine nu am timp de asemenea machiaje si nici stare. Dar cand ajung la destinatie cu siguranta o sa am timp si chef pentru arta. Te pup!

WhisperOfSecret spunea...

Superb!
Si tu,si machiajul!
Te pup!

Amanda spunea...

wow this is so pretty.. Perfect valentine make up =)

LittleD. spunea...

E super frumos! Imi place asa mult nuanta de roz pe care ai folosit-o.

irish91 spunea...

e machiajul meu preferat:x

Unknown spunea...

Roxie, este un machiaj extrem de frumos. Imi plaace tare mult combinatia de culori, modul in care le-ai aranjat. Felicitari! Ai un tag pe blogul meu. Te pup, o zi frumoasa

Marilena spunea...

classy! imi place foarte mult! nush daca m-as sti machia asa... te stii!!!!!! :*

Nellz spunea...

so,e foarte frumii machiaju`:x
cu toate ca nu`s fana culorii "roz" ,de data asta imi place:d
iti sta super bine`;;)
app,ai un tag de la mine.puup:*

Lill spunea...

Imi place place place!!!!!

Alina V. spunea...

Foarte frumos machiajul! Unul din cele mai dragute bloguri de beauty
Drfintelly followed

Camy spunea...

woow, e super frumos!