joi, 10 februarie 2011

My lipstick collection

Hello ladiez ,
Pentru ca mi-ati cerut ( imi cer scuze ca nu mai stiu exact cine mi-a cerut :( - de aia si vorbesc la plural) sa postez colectia mea de rujuri , astazi m-am decis sa profit de soarele de afara si sa fac cateva poze. Am pozat si gloss-urile si lip balm-urile. Daca aveti vreo intrebare in legatura cu brandul sau nuanta chiar va rog sa-mi lasati  comentariu  si in cel mai scurt timp va voi raspunde. Din pacate frumos era sa postez cu swatch-uri si tot tacamul,dar sunt in criza de timp - maine am ultimul exam. :) yey!

Incep cu locul in care le pastrez, care este o cutie mare de plastic, care are si capac.

Rujurile pe care eu le folosesc cel mai des sunt cele roz si nude si pentru ca reprezinta 80% din rujurile mele, si m-am gandit sa le pozez separat, sa se vada nuantele mai bine.
 


Si cele rosii , care sunt o pasiune mai noua. 




Cele mov ( sau oarecum mov ) + lip balm-urile 
* cel din mijloc e un mov pruna inchis 



Lip stain-urile de la Astor + un creion ruj Sephora - aveam si unul roz de la L`Oreal, dar din pacate nu l-am gasit. 




Si acum gloss-urile pe care le tin intr-o cutie lunga neagra de plastic 

Cele mai multe sunt cele nude sau usor maronii , cu diferite irizatii .
Si cele rosii , roz si alte nuante + clear.



Va pup si revin zilele astea cu un machiaj Valentine`s Day. 
Roxie
 

23 de comentarii:

Adina spunea...

Wow cate ai!! Bafta maine la examen! Si eu il am pe ultimul maine :D

ColourMePretty spunea...

Dumnezeule!!!!! Am si eu....vreo 2-3 rujuri, 2 glossuri si 3 lip balm. :)))) Azi cand m-am plimbat prin magazine parca m-as fi lipit de cateva noi dar mi-am amintit ca am promis sa nu ma strang farduri care sa zaca prafuite, fiindca tot cu aceleasi nuante o sa ma fac. Mai e si faptul ca neavand buget considerabil trebuie sa aleg intre ele si haine, si atunci prefer sa am multe haine si in portfard doar ce-i de baza si ce sigur folosesc constant.

Anonim spunea...

omg!!!!le folosesti pe toate????unele par nefolosite:)poti face un blog sale:)kiss*

WhisperOfSecret spunea...

Ooo-maaa-gaaaa!
eu am vreo 10 si 3-4 glosuri. Ma simt pitic:))
Sa le folosesti sanatoasa!
Ai terminat vreun ruj vreodata? Ca sunt taare curioasa:D

Miuri spunea...

bafta la exameen :)

Unknown spunea...

Deci....sincer... TE INVIDIEEEEEZ!!! :D

Pe mine ma mustra constiinta de fiecare data cand vreau sa-mi iau vreunul cu gandul k am vreo 20 si sunt deja prea multe :)))

Denisa spunea...

UAAAAAAAAAAAAAAAAAAAU!!
cat de multe ai:x

eu nu ma prea dau cu ruj, dar sa vedem pe viitor..

Chocolate spunea...

Lesin si revin.

Irynuk spunea...

cat de multe ai:-o
bafta la examen:D

Dia spunea...

In a 4-a poza, rujul al 5-lea de pe randul 2 este cumva de la Avon? :D
Te pup!

DeliasBeautyBlog spunea...

Sa le folosesti cu placere!
Toate arata ft bine... :)

Lauren spunea...

OMG Roxie ce-i acolo? :O cate suuuuunt!! Mi-ar placea mie sa am jumatatea din colectia ta dar abia cred ca am vreo 10 =))

Iulia spunea...

Bafta :*! Eu le-am terminat, dar inca nu ma simt tocmai odihnita & stuff. Ai o colectie frumoasa ;).

Anonim spunea...

eu incerc sa ma dau pe alea mai rosii:D

A.M. spunea...

vai ce colectie!! imi sterg balutele imediat :D

Anonim spunea...

omg! cate ai!ai timp sa le folosesti pe toate ?daca as face un top al blogaritelor la posterea astea esti detasat pe primul loc!

Bianca spunea...

WOW asta da colectie....Bafta la examen :*

crevetelul-turbat spunea...

f misto colectia.
bafta multa la examen:*

Alexandra spunea...

Wow, ce mult sunt! Si superbe nuantele! Love them all! ^.^

xoxo

fashion doctor spunea...

super colectia!

ladybug spunea...

..woow!frumoasa colectie:)

Roxie spunea...

Multumesc mult .

Vroiam sa va zic ca am adunat rujurile in timp, adica ceva ani. Intr-adevar sunt multe...poate prea multe, dar eu sunt genul care strang, strang ceea ce-mi place. Si daca cosmetice nu as aduna,atunci ce altceva?


@Dia : Rujul e de la Sephora, e vorba de cel fucsia,nu? :) din dreapta la stanga?

Pinkie spunea...

Moamaaa ce de rujuri!!! :-o
Eu nu am incercat pana acum niciun ruj nude. Este o adevarata provocare pentru mine...dar tu vad ca ai un arsenal!