duminică, 6 februarie 2011

Golden Blue






Hello ladiez,
Ca sa ma revansez ca n-am postat ce am promis aka un look mai complex cu detalii si produse, am decis totusi sa postez un machiaj mai vechi,la care din pacate am uitat ce produse am folosit,dar daca va place pot sa-l refac. Am foarte putine poze la el,pentru ca nu e cel mai reusit machiaj al meu, si nu credeam ca-l voi posta.
In sfarsit, mai am 2 examene si promit ca ma apuc de review-uri si machiaje complexe si nu numai. Sper ca ma intelegeti,da? :) Bafta in continuare celor care inca mai sunt in sesiune.








Va pup :)
Roxie

26 de comentarii:

Adina spunea...

Superb! Sa nu mai tii look-uri ascunse, sa le postezi pe toate, daa?:D :*:*

Lauren spunea...

Mie imi place cum ti-a iesit!! :*

Sabina spunea...

gorgeous gorgeous gorgeous
xxx

Sabina spunea...

gorgeous gorgeous gorgeous
xxx

Unknown spunea...

E gorgeousss !!! Bine ca l-ai postat :)
Ti-a scris Sabina,wow....congrats Roxie !!! :*

WhisperOfSecret spunea...

Si mie imi place tare mult!
Balesc pe aici:))

Special Koko spunea...

preeety :X

Roxie spunea...

@Adina : Am inteles :) Nu mi s-a parut atat de interesant si de reusit si n-am crezut ca va place :P
Multumesc :*:*

Roxie spunea...

@Lauren : Ma bucur mult :) nu credeam ca va place :*:*

Roxie spunea...

@Sabina : Wow!! Thank you so much! Kisses xoxo

Roxie spunea...

@Dragonfly : Daaa :P mi-a mai scris la un machiaj. Chiar ma simt onorata!
:*:*

Roxie spunea...

@Whisper : Aoleu:) chiar nu credeam ca o sa placa. Multumesc :*:*

Roxie spunea...

@Koko : Ehhh,nu prea :) multumesc :*:* pup!

Joice spunea...

You're funny :)) Cica machiaje mai complexe, de parca aici ti-ai trantit 2 farduri si ai iesit pe usa :D
Deci sa te tii de cuvant, machiaje mai complexe. Astept sa vad cum iti pictezi recreeri de Mona Lisa pe fata, am zis!

A.M. spunea...

suuuperb!! :X

Denisa spunea...

superb ca intotdeauna:x

koukla spunea...

nasol ca nu ai nici o poza cu ochii inchisi sa se vada mai bine machiajul...dezamagita;)

Iulia spunea...

Ft misto ca toate machiajele tale! Te pup :*

Roxie spunea...

@Joice : chiar 2 nuante am folosit :))) e albastru ala si bronze-auriu.
si initial am pus pudra pe toata pleoapa ca sa fac un pin-up. Asta stiu sigur.
Nu sunt talentata la desen - degeaba imi ceri dinastea :))

Roxie spunea...

@A.M : Multumesc :*

Roxie spunea...

@Denisa : Multumesc mult :*:*

Roxie spunea...

@koukla : din pacate machiajul asta nu vroiam sa-l postez, de aia nici nu i-am facut poze prea multe. Dar la urmatoarele 100% voi avea si poze cu ochii inchisi :)

Roxie spunea...

@Iulia : multumesc mult :*:* ma alinti

graphology spunea...

This is a very gorgeous look :-)

Precious Deedee spunea...

great look...

Chatte's World of Colours spunea...

Ti-ai luat o alta camera? Pentru ca adoor cum iti ies pozele!
Iar de machiaj, nici nu mai zic, totally love it!