joi, 24 februarie 2011

Inspired by : Nicki Minaj Makeup






Hello ladiez,
Nu am facut de mult un makeup inspired by,si chiar zilele trecute am incercat un machiaj Rihanna,doar ca nu a iesit cum mi-am dorit, asta si pentru ca mascara pe care am folosit-o sucks big time!
In fine, important e ca am revenit cu machiajul asta,care e inspired by Nicki Minaj - daca nu stiti cine e , la sfarsit voi adauga 2 clipuri ale ei.
E in voga, si nu inteleg de ce refuzam sa o ascult. Imi place rnb,hip hop sau rap,inca din copilarie,dar in ultima perioada am pastrat treaba mai old school,ca sa zic asa. Eh, melodia "Moment 4 Life" a fost prima pe care am ascultat-o si daca nu era feat. cu Drake nu stiu daca dadeam play. :) Si nu pot sa zic decat I LOVE NICKI!!! E exact pe gustul meu, de la melodii,la stil,la machiaj,la absolut tot.
Si ca sa fiu un fan adevarat am refacut machiajul ei,bineinteles l-am realizat in functie de forma ochilor mei. Sper sa va placa si machiajul si Nicki !! :)


* am adaugat cateva capturi din clip,in special cu machiajul ei :)



Si varianta mea















Produse pe care le-am folosit :
Fata
Ana Moller - Crema hidratanta
Revlon - Photoready Foundation - 005 Natural Beige
Astor - Perfect Stay Concealer - 003
Sephora - Illuminating Concealer
Maybelline - Dream Mousse Bronzer - Bronze
Sephora - Bronzer - Honolulu
Elf - Golden Bronzer - pt iluminat pometii
Lancome - Blush Subtile Powder - Rose Boise


Ochi 
UDPP 
Nyx Jumbo - Milk 
Too Faced Enchanted Glamourland
28 palette 


Nuanta 1 - Too Faced EG - In the buff 


Nuanta 2 , 4 


Nuanta 3 - Sephora mono eyeshadow - Creme Caramel

Nuanta 5 - Too Faced EG - Exclusive


S-He Liquid Eyeliner - Black 
Urban Decay pencil eyeliner - Zero
Lancome Le crayon khol - Curacao
L`Oreal  Million  Cils mascara - Black
Max Factor False Lash Effect - Deep Blue - pe genele inferioare
Ardell gene false 
Sprancene 
Elf Studio Eyebrow kit - dark - best ever!! - ii voi face si un review 
S-He eyebrow pencil 

Buze
Dior Lipliner - Noir Pink 
Flormar lipstick - 521

Si bineinteles melodia "Moment 4 Life" si inca una care e my fav. 
Va pup si sa aveti o zi de vineri frumoasa , fara zapada!! :)
Roxie

39 de comentarii:

Joice spunea...

Imi place enorm machiajul, e perfect! Si genele ti se potrivesc asa bine, sunt superbe. De tine nu mai zic, ce mult imi place cum iti sta cu ruj intens :)

socialitedreams spunea...

you have an amazing face! the look that you made is better than hers, just so perfect. really good job :)

Vonnie
http://www.socialitedreams.com/

StylishForever spunea...

You're gorgeous and this look is perfectly done! I'm definitely going to try to channel it! You have a lovely blog :)

Barbra spunea...

You did an awesome job!

iguanitza spunea...

Super machiajul ...iar Nicki ... I love her♥ Massive Attack e melodia mea preferată, o ascultam vara trecută în draci.
I'm the best, Knockout(ft. Lil Wayne♥), Bottoms Up (Trey Songz), Fly (ft. Rihanna), Right Thru Me sunt doar câteva dintre melodiile din lista mea zilnică :)

Cupcake Splendens spunea...

ce misto arata! hot!

Roxie spunea...

@Joice : Sar-naaa :*:* pup!

Roxie spunea...

@Betty : Nu le am tatuate, sunt doar facute cu kitul elf + creionul S-He.Atat.
Nu am tutorial pentru ca nu mi s-a cerut pana acum, dar daca vrei as putea face :)
Si poti sa-mi pui cate intrebari vrei, chiar imi place sa discut pe teme makeup :)
Pup si iti multumesc mult :*

Roxie spunea...

@socialitedreams : You are really really nice to me! Thanks a lot!! :) Kisses!

Roxie spunea...

@♥ StylisHedForeVer : Thank you so much!! You blog is lovely!I love fashion blogs,and i love your style! :)

Roxie spunea...

@Barttart : Thanks a lot!! :)

Roxie spunea...

@Igu : Wow!! Imi plac toate melodiile pe care le-ai enumerat! Pfoa,imi fac cd pentru masina!Am zis!! :)) Thaaaanks!!
Pup :*:*

Roxie spunea...

@Cupcake : Multumesc :*pup

Alexandra spunea...

Superb! Arata foarte frumos! Și ce de poze...^.^

xoxo

Anonim spunea...

OMG.!!!it's so cool and you are so beautiful!!!kiss*

rozza spunea...

Mai, in Timisoara ninge in draci, asa ca ..va fi un weekend plin de zapada :)).

Machiajul este superb, te prinde excelent! Si ma bucur cand faci poze la toata fata, mi se par foarte utile.
Maine il incerc clar.

Anonim spunea...

Wow Roxie ce bine iti sta :X Mi se pare mie sau comentariile sunt scrise cu negru, iar backround-ul are tot culoare inchisa? A trebuit sa selectez comentariile ca sa le pot citi. Sau e posibil sa nu se fi incarcat complet pagina.

Adelina Eneșca spunea...

Super machiaj si vreaaau nuanta 5, e minunata! Ceva farduri asemanatoare si mai usor de gasit stiti?

Pinkie spunea...

Ce bine ti-a iesit!!!

Anda Zelenca spunea...

Love it!

Stefi spunea...

ii impecabil :X ca toate celelalte :X

irish91 spunea...

hello roxie
imi place machiajul f mult , vroiam sa te intreb de unde ai comandat Elf - Golden Bronzer - pt iluminat pometii pt k m-am uitat pe sitteul lor si nu am gasit si imi place tare mult cum arata:P
pup

irish91 spunea...

ah am uitat sa spun de trusa de culori nude:D love those colors si chiar as vrea si eu sa imi comand una dar nush exact d unde..

A.M. spunea...

superb ca de obicei!!
ai un tag la mine :*

Roxie spunea...

@Alexandra : Am fost inspirata la poze,cred ca din cauza ca a iesit nuantele ok :)
Pup si multumesc :*

Roxie spunea...

@Magical Makeup : Multmesc :*:* pup!

Roxie spunea...

@Rozza : Sa stii ca si aici a nins intr-un mare fel. Nici in decembrie n-am avut asa zapada :))

Multumesc,pup :* Voi incerca sa postez de fiecare data asa multe poze cu fata :)

Roxie spunea...

@Alexys : Cred ca nu s-a incarcat complet. Mie imi apare normal :(
Sa fie oare si de la marimea pozelor? Trebuie sa depistez problema.
Multumesc ca mi-ai zis! :)
Pup :*:*

Roxie spunea...

@Adelina : Multumesc :)
Nuanta 5 chiar e frumoasa :) ai putea gasi la Miss Sporty ceva asemanator, nuanta se numeste Show Off :) Eu am cumparat fardul din DM.
E intr-un ambalaj transparent si dreptunghiular.

Pup :*

Roxie spunea...

@Pinkie : Multumesc :*:* pup!

Roxie spunea...

@Anda : :* pup!!

Roxie spunea...

@Stefi : Iti multumesc mult :* :) puup!

Roxie spunea...

irish91 : De pe site-ul ELF l-am cumparat. E varianta studio : iti dau link : http://www.eyeslipsface.com.ro/products_ro_2_10_0_84_2-Bronzer.php

Au mai multe nuante, dar asta mi-a placut cel mai mult,si-l folosesc in special pt iluminatul pometilor.

O paleta cu farduri nude ai putea gasi pe www.cosmetic-style.ro :)

Roxie spunea...

@A.M. : Multumesc mult :* pup!

Anonim spunea...

Multumesc mult :* O sa caut fardul Miss Sporty

Miss Ellie Sugar spunea...

superb makeup!si iti sta super!:*

ycnfwmb spunea...

damn` trebuie sa incerc look`ul asta~

Precious Deedee spunea...

doamne cat de mult imi place combinatia....superba!!

tyto spunea...

h8y00x0i91 w5p24k5z65 e5f30a4z10 d7w23i6i50 h5k48y2e38 s0s30i6i06